ALOE VERA – Monipuolinen kasvi

Harvoja rohdoskasveja on hyödynnetty yhtä ahkerasti ja pitkään kuin Aloe veraa. Jo muinaiset kreikkalaiset tunsivat Aloe veran hyvät ominaisuudet, ja nykyään tätä liljakasvia käytetään sekä ravintolisissä että kosmetiikkatuotteissa.

Kaunis, värikäs ja hyvää tekevä. Aloe veraa on käytetty tuhansien vuosien ajan sen arvostettujen ominaisuuksien vuoksi. Jo antiikin Kreikassa lehtien mehua käytettiinavuksi ihovaurioihin.

Aleksanteri Suuri lähetti 400-luvulla eaa valloittajia Socotran saarelle nykyisen Somalian rannikon edustalle varjelemaan ja viljelemään aaloekasvia. Toinen tunnettu Aloe veran käyttäjä oli kuningatar Kleopatra. On saatu selville, että hän käytti suuria määriä Aloe veraa kauneudenhoitoon.

Jaavalla Aloe veraa käytettiin hiuksiin. Sen uskottiin hiuspohjaan hierottuna kiihdyttävän hiustenkasvua ja kasvattavan hiuksista pidemmät. Keski-Amerikassa ja Meksikossa intiaanit käyttivät Aloe veraa palovammojen, punataudin, mahahaavan ja erilaisten infektioiden hoitoon.

Hyvää tekevä sisältö

Nykyään Aloe veraa käytetään sekä sisäisesti että ulkoisesti. Foreverin valikoimaan kuuluu ravintolisiä, hiustenja ihonhoitotuotteita sekä valmisteita aktiivista elämää viettäville. Lisäksi vali- koimassamme on jopa yksi lemmikeille tarkoitettu tuote.

Aloe vera sisältää muiden kasvien tavoin lähinnä vettä. Sen lisäksi se sisältää kuitenkin vitamiineja, kivennäisaineita ja kasvikemikaaleja.

Aito prosessi

Aloe vera -kasvilta kestää noin vuoden verran kasvaa ihanteelliseen sadonkorjuukokoon. Forever viljelee Aloe veraa hedelmällisillä viljelmillä, joilla käytetään vuoroviljelyä, jotta maaperä ei köyhtyisi. Korjaamme alimmat lehdet varovaisesti käsin ja annamme sisälehtien kasvaa. Koska korjaamme lehdet käsin emmekä käytä suuria koneita, Aloe vera -kasvit eivät vahingoitu.

Lisäksi pystymme tukemaan paikallistaloutta Dominikaanisessa tasavallassa, missä suurimmat tuotanto tilamme sijaitsevat. Geeli puristetaan ja stabiloidaan, minkä jälkeen siitä valmistetaan Forever Aloe Vera Gel -juomaa, Forever Heat Lotionia tai jotain muuta ihanista tuotteistamme.

Viimeisessä vaiheessa tuotteet pakataan ja lähetetään miljoonille tyytyväisille asiakkaille ympäri maailmaa.

• Terveydenhoito

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.