Kauneus alkaa sisältäpäin

Forever Marine Collagen on ravintolisä, joka on suunniteltu ihon, hiusten ja kynsien tarpeisiin. Se sisältää meriperäisen kollageenin lisäksi A- ja C-vitamiineja, biotiinia, kivennäisaine sinkkiä ja Q10-koentsyymiä kätevissä annospakkauksissa.

Puhdistustuotteet, ihovoiteet ja seerumit ovat toki tärkeitä, mutta ihonhoito alkaa sisältäpäin. Siksi Foreverin uusin ihonhoitotuote on ravintolisä. Forever Marine Collagen sisältää kollageenia, vitamiineja ja kivennäisaineita, jotka pitävät huolta ihosta, hiuksista ja kynsistä sisältäpäin.

Kollageenia merestä

Kuten nimestä käy ilmi, Forever Marine Collagen sisältää meriperäistä kollageenia. Eläinperäistä kollageenia saadaan nautaeläimistä ja meriperäistä kollageenia kalasta. Meriperäinen kollageeni imeytyy elimistöön helpommin, koska sen peptidimolekyylit ovat pienempiä.

Vitamiineja ja kivennäisaineita

Ravintolisä on pakattu käteviin annospakkauksiin, ja se sisältää meriperäisen kollageenin lisäksi C-vitamiinia, joka edistää normaalia kollageenin muodostumista, ja sinkkiä, joka edistää kynsien pysymistä normaaleina. Lisäksi se sisältää A-vitamiinia, joka edistää ihon pysymistä normaalina, biotiinia, joka edistää ihon ja hiusten pysymistä normaalina, sekä Q10-koentsyymiä.

Valmiiksi sekoitettu, valmis juotavaksi

Valmiiksi sekoitetuissa annospakkauksissa on mukana on myös koko joukko kasvipohjaisia ainesosia, kuten acerolakirsikkaa, vihreää teetä, gojimarjaa ja mustapippuriuute piperiiniä. Näiden ainesosien ansiosta Forever Marine Collagen ei maistu kalalta, vaan siinä on raikas, kirpeän marjaisa maku. Forever Marine Collagen on valmista juotavaksi missä ja milloin vain.

• Urheilu

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.