Mehiläispesän aarteita

Kesä on täydellinen hetki päivittää mehiläispesän antimia sisältävien tuotteidemme ulkoasua. Koko sarja saa raikkaan tyylikkäät kuvitukset, jotka korostavat tuotteiden hienon sisällön alkuperää.

Forever Bee Pollen sisältää huippulaadukasta mehiläissiitepölyä, hunajaa ja kuningatarhyytelöä. Siitepölyn avulla kasvit lisääntyvät. Se muodostaa myös suuren osan mehiläisten ravintoympyrästä. Siitepöly kerääntyy mehiläisen jaloissa oleviin taskuihin, kun mehiläinen käy keräämässä mettä. Kun mehiläinen palaa pesälleen, siitepöly kerätään talteen – luonnollisesti vahingoittamatta mehiläistä tai mehiläispesää.

Forever Bee Propolis sopii kaikille ja erityisesti niille, jotka haluavat kokeilla nykyaikaista mutta perinteikästä ravintolisää. Propolis on aine, jolla mehiläiset desinfioivat pesäänsä. Se koostuu pääasiassa puiden silmuista sekä kuusen- ja männynkävyistä peräisin olevista hartseista ja vahoista. Sen tarkka kemiallinen koostumus voi kuitenkin vaihdella mehiläispesän sijainnin mukaan ja sen mukaan, mitä kasveja mehiläisillä on käytettävissään.

Forever Royal Jelly on kuningattaren arvoinen ravintolisä. Mehiläistoukkia ruokitaan mehiläispesässä 2–3 ensimmäisen vuorokauden ajan kuningatarhyytelöllä, minkä jälkeen sitä saavat vain ne mehiläiset, joista tulee uusia kuningattaria. Mehiläiset valmistavat kuningatarhyytelöä itse. Se on maidonvalkeaa ainetta, jota mehiläiset tuottavat siitepölyn hajottamisen yhteydessä.

Lehdistönäytteet tuotteesta: malin.malaskog@foreverliving.se

• Urheilu

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.