Täysi Focus

Foreverin uusin ravintolisä, Forever Focus, on kehitetty tukemaan keskittymis- ja suorituskykyä. Lisäksi se piristää oloa.

Maailma on täynnä häiriötekijöitä. Pomo haluaa tietää, milloin raportti on valmis, lapset kyselevät, mitä iltaruoaksi on, ja kumppani tiedustelee, oletko jo ehtinyt miettiä lomakohdetta. Ja kaiken tämän keskellä puhelin soi. Kuulostaako tutulta?

Aina jokin asia häiritsee keskittymissä niin opiskeluissa ja töissä kuin ajatustyötä kotona tehdessäkin. Meidät keskeytetään noin joka kymmenes minuutti. Joka kerta, kun keskittyminen herpaantuu, kestää hyvän tovin päästä uudelleen samoille urille ajattelussa kuin ennen keskeytystä. Forever Focus sisältää ainesosia, jotka on tarkoitettu tukemaan keskittymis- ja suorituskykyä.

Suosikkituote, joka saa ajatuksen juoksemaan kirkkaasti

Forever Focus sisältää muun muassa B6- ja B12-vitamiineja, jotka edistävät normaaleja psykologisia toimintoja ja auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta. Pantoteenihappo edistää normaalia energia-aineenvaihduntaa ja normaalia henkistä suorituskykyä, ja sinkki on kivennäisaine, joka edistää normaalia kognitiivista toimintaa (eli muistia, keskittymiskykyä ja ongelmanratkaisukykyä). Forever Focus sisältää myös useita laadukkaita kasviperäisiä ainesosia, kuten vihreän teen ja neidonhiuspuun lehtiuutetta sekä guaranan siemenuutetta (tiesitkö muuten, että guarana sisältää noin kaksi kertaa enemmän kofeiinia kuin kahvipavut?). Lisäksi yksi ainesosista on sitikoliini (Cognizin®) – toiselta nimeltään CDP-koliini – joka on välttämättömän ravintoaineen koliinin erityinen muoto. Koliini on sukua B-vitamiineille.

5 muistivinkkiä

Vuosien myötä on normaalia alkaa unohdella asioita enemmän, mutta muutamalla vinkillä kropan voi pitää kunnossa. Muistin toimintaa voi tukea ruokavalion lisäksi treenaamalla. Tässä on muutamia vinkkejä.

• 1.Kirjoita tai sanele asia muistiin
  • Tee muistiinpanoja lehtiöön tai puhelimeen. Puhelimeen voit tehdä myös äänimuistiinpanoja. Toista muistettava asia itsellesi monta kertaa, mielellään ääneen, jotta kuulet sen. Voit tehdä muistutuksen vaikka tärkeästä kokouksesta tai siitä, mihin pysäköit auton.
  • 2.Ryhmittele
  • Jos unohdit ottaa ostoslistan mukaan ruokakauppaan, ostokset on helpompi muistaa ryhmiteltyinä. Hedelmät ja vihannekset, lihat, maitotuotteet ja niin edelleen. Sama koskee puhelinnumeroita, jotka voit jakaa kahden numeron ryhmiin.
  • 3.Assosioi
  • Muistamista helpottaa, jos voit liittää muistettavaan asiaan kuvan, ihmisen tai tapahtuman. Myös akronyymit eli kirjainsanat ovat hyödyllisiä. Ne ovat useiden sanojen tai nimien alkukirjaimista koostuvia lyhennesanoja.
  • 4.Varo muistivarkaita
  • Uupumus, väsymys ja alkoholin käyttö heikentävät muistia. Jos on nukkunut huonosti, asioiden muistaminen tai ongelmien ratkominen on huomattavasti vaikeampaa. Unta tarvitaan, jotta asiat voivat siirtyä lähimuistista pitkäkestoiseen muistiin.
  • 5.Noudata rutiineja
  • Tee asiat samalla lailla. Pysäköi samaan paikkaan, laita puhelin samaan paikkaan ja niin edelleen.

• Urheilu

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.