Garmin® yhteistyökumppanina Monocular Video Awards 2017 -kilpailussa

Garmin® yhteistyökumppanina Monocular Video Awards 2017 -kilpailussa

Ei ole väliä, oletko kameran takana tai metsällä ensimmäistä kertaa. Me arvostamme metsästyksen kaikkia osa-alueita. Videoklippejä voi lähettää viiteen eri sarjaan Monocular Video Awards -kilpailussa, ja ne soveltuvat niin harrastelijoille kuin ammatti­laisille­kin.

– Jahtikokemuksen dokumentoinnilla on suuri merkitys. Olemme huomanneet, että kokemusten tallen­ta­minen ja jakaminen ovat entistä tärkeämpiä. Mutta metsästysretkien videoimisessa on viihdearvon lisäksi myös turvallisuus- ja koulutusnäkökohtia. Kun kuvaat mitä teet ja käytät kuvausmateriaalia läpinäky­västi, muut näkevät, miten toimit sekä milloin ja missä olosuhteissa ammut. Jokainen voi kehittyä ja kasvaa kuun­­te­lemalla kokeneempien metsästäjien neuvoja ja vinkkejä, kertoo Garminin Pohjoismaiden markki­nointi­johtaja Marcus Bjärneroth, joka on itsekin metsästäjä ja tämän kilpailun eurooppalaisen juryn jäsen.

Kaikille finalisteille tarjoutuu mahdollisuus osallistua palkintojuhlallisuuksiin ja tavata muita intohimoisia met­sästäjiä. Sinulla on nyt tilaisuus näyttää, mitä metsästys sinulle merkitsee, riippumatta siitä, mitä ja missä metsästät.

Kun jury on käynyt läpi kilpailuun lähetetyt ehdotukset, ne asetetaan viralliseen äänestykseen. Voittajat julkistetaan Video Awards Ceremony -palkintojuhlassa Kööpenhaminassa, Tanskassa, 14. joulukuuta 2017.

Yhteistyössä Garmin-, Blaser- ja Sitka -yritysten kanssa Monocular Video Awards 2017 on maailman suurin metsästys­video­kilpailu, ja sen arvioidaan saavuttavan maailman­laa­juisesti yli kymmenen miljoonaa metsäs­täjää.

Monocular Video Awards 2017 on luotu tuomaan arvostusta kansainväliselle metsästysyhteisölle, mutta myös kannustamaan meitä liikkumaan luonnossa, kehittymään metsästäjinä ja varmistamaan, että jahti­kulttuuri säilyy sukupolvesta toiseen.

Monocular Video Awards 2017 toteutetaan yhteistyössä Garmin-, Blaser- ja Sitka -yritysten kanssa.

Tämän vuoden Monocular Video Awards -sarjat ovat:

Vuoden paras klippi

Vuoden paras video

Vuoden paras ammattilaisvideo

Vuoden paras metsästyskoiravideo

Community Honor Award

Juryyn kuuluvat:

Marcus Bjärneroth, Pohjoismaiden markkinointijohtaja, Garmin

Peter Gleser, puheenjohtaja, BASC

Meadow Kouffeld, metsästäjä ja ympäristönsuojelija, Ruffled Grouse Society

Aske Rif Torbensen, metsästykseen erikoistunut ammattivalokuvaaja

Jessica Knecht, metsästäjä ja Monocular -lähettiläs

Gunther Stoschek, luova johtaja, Blaser

Charlie Jacoby, juontaja, Field Sport Channel

Jan Hüffmeier, perustaja, GearTester

Jacob Boll, toimitusjohtaja, Monocular

13. syyskuuta - 31. lokakuuta: Ehdokasasettelu avoinna

1. - 7. marraskuuta: Jury käy läpi ehdokkaat

13. marraskuuta - 10. joulukuuta: Virallinen äänestys käynnissä

14. joulukuuta: Palkintojuhla Kööpenhaminassa

Monocular on kansainvälinen foorumi, joka tavoittaa yli kaksi miljoonaa metsästäjää kuukaudessa ja toimii kansainvälisten metsästys- ja ulkoilutuotemerkkien jakelijana. Monocularin on perustanut Jacob Boll vuonna 2016 ja sen tavoitteena on nousta maailman suurimmaksi metsästysfoorumiksi ja metsästyspiirien aidon ja mielenkiintoisen sisällön jakelukanavaksi.

Lue lisää: http://award.themonocular.com/

#TMVA17

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti yhteensä yli 11.000 työntekijää. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 100 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/