Ohita
Uusi Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ylsi esimerkilliseen suorituskykyyn ensimmäisissä kesärengastesteissään

Tiedote -

• Vastikään lanseerattu Eagle F1 Asymmetric 5 otti voiton kotiin arvostetun Auto Bild allrad -lehden testissä.
  • Gute Fahrt, Auto Bild ja Auto Bild Sportscars nostivat renkaan palkintokorokkeelle, kehuivat sen jarrutusominaisuuksia ja arvioivat sen esimerkilliseksi.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5sai ensimmäisen palkinnon arvostetussa Auto Bild allrad -lehden kesärengastestissä. Se saavutti lyhimmän yhteenlasketun jarrutusmatkan kuivilla ja märillä pinnoilla ja jätti kilpailijat taakseen. Auto Bild allrad kiitti rengasta myös sen yleisestä suorituskyvystä, urheilullisesta käsittelystä ja tarkasta ohjauksesta.[1]

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 on Goodyearin äärimmäinen maantieajoon tarkoitettu kesärengas. Se sai erinomaiset suositukset myös Gute Fahrt[2]-, Auto Bild[3] - ja Auto Bild Sportscars -lehdiltä[4]. Ne kiittivät Goodyearin uusinta lisäystä Eagle F1 Asymmetric -mallistoon sen erinomaisesta märän kelin suorituskyvystä – etenkin jarrutusominaisuuksista ja käsittelystä.

Eagle F1 Asymmetric 5 suoriutuu erinomaisesti myös kuivilla pinnoilla. Gute Fahrt kuvailee sen kuivakäsittelyä ensiluokkaiseksi. AutoBild kiitti renkaan huomattavaa kulutuskestävyyttä ja erinomaista ohjaustarkkuutta.

Tulokset osoittivat, että Eagle F1 Asymmetric 5:n jarrutusominaisuudet ja kuivakäsittely ovat omaa luokkaansa. Renkaiden huipputekninen seos takaa erinomaiset märän kelin ominaisuudet ja kestävyyden. Goodyearin innovatiivinen pinta laajentaa kosketusaluetta tiehen ja lyhentää jarrutusmatkaa hämmästyttävät 4 % märillä pinnoilla ja 7 % kuivilla alustoilla edeltäjäänsä – palkittuun Eagle F1 Asymmetric 3:een – verrattuna.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 -renkaat tarjoavat tarkan ohjauksen ja tuottavat kuljettajalle miellyttävämmän ja enemmän luottamusta herättävän ajokokemuksen.

[1] Auto Bild allrad (D), numero 4 / 1.3.2019, rengaskoko: 225/55R17

[2] Gute Fahrt (D), numero 3 / 22.2.2019, rengaskoko: 225/40R18

[3] Auto Bild (D), numero 9 / 28.2.2019, rengaskoko: 225/45R17

[4] Auto Bild sportscars (D), numero 4 / 8.3.2019, rengaskoko: 245/45R18

Tietoja Goodyearista
Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 64 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 47 tuotantolaitoksessa 21 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate

Lehdistön yhteyshenkilö Group Communications Manager Nordic +46 70 203 30 23

Johtaja rengasalan innovaatioissa

Goodyear on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Goodyearillä on noin 71 000 työntekijää ja se valmistaa tuotteita 55 tuotantolaitoksessa 22 maassa ympäri maailmaa. Yrityksen kahdessa innovaatiokeskuksessa Akronissa Ohion osavaltiossa Yhdysvalloissa ja Colmar-Bergissä Luxemburgissa pyritään kehittämään huippuluokan tuotteita ja palveluita, jotka määrittävät alan teknologia- ja suorituskykystandardeja. Lisätietoja Goodyearista ja sen tuotteista on osoitteessa www.goodyear.com/corporate.