Ohita

Tiedote -

Gustavsberg laseeraa mattamustan Sensoric-hanan: Kosketusvapaasta hanasta tuli juuri vähän tyylikkäämpää

Energiatehokkain hana ei koskaan valuta kuumaa vettä turhaan. Gustavsbergin Sensoric-hana takaa parhaan mahdollisen hygieniatason ja vähentää vedenkulutusta – saatavana nyt myös dramaattisena mattamustana.

-Sensoric on helppokäyttöinen hana, jonka mattamusta ulkoasu tuo ripauksen dramatiikkaa ja rohkeutta mihin tahansa ympäristöön, kertoo tuotepäällikkö Anna Marciniak Gustavsbergiltä.

Uusi väri ja uusia ominaisuuksia

Nyt kaikki kolme Sensoric-hanamallia on saatavana myös mattamustana, joten kyseessä on todennäköisesti markkinoiden tyylikkäin hana. Hanoissa on myös kaksi uutuustoimintoa: vedentulon katkaiseminen hieman viiveellä, kun kädet otetaan pois hanan alta (miellyttävämpi ja rauhallisempi käyttökokemus), sekä ohjelmoitu automaattinen huuhtelu 24 tunnin välein (entistäkin parempi hygieniataso). Uudet ominaisuudet löytyvät sekä kromin värisestä että mattamustasta Sensoric-hanasta.

Täyttää LEED-vaatimukset

Sensoric-hanassa on säädettävä mukavuusvirtaus ja -lämpötila. Asentaja tai loppukäyttäjä voi helposti säätää virtauksen optimaaliseksi. Toimitukseen sisältyy kaksi eri poresuutinta, joiden virtaamat 1,9 l/min ja 4,3 l/min sopivat useimpiin käyttöympäristöihin. Hana täyttää myös LEED ympäristösertifikaattin vaatimukset.

Entistäkin hygieenisempi

Anturiohjauksen ansiosta Sensoric-hana on myös kosketusvapaa ja hygieeninen valinta. Virtaviivainen muotoilu helpottaa puhtaanapitoa ja parantaa hygieniatasoa.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy