Ohita
Sensoric 1.0 -hana ei tuhlaa vettä eikä energiaa. Tämä Gustavsbergin uusi hana on kehitetty optimoimaan veden virtaus, jolloin hana on hyväksi sekä kukkarolle että ympäristölle. Lisäksi se on kosketusvapaa.

Tiedote -

Gustavsbergin Sensoric 1.0: hyvän hygienian takaava kosketusvapaa hana, joka kuluttaa vähän energiaa ja vettä

Gustavsberg tuo nyt markkinoille kosketusvapaan ja energiatehokkaan hanan, jossa ei ole tingitty mukavuudesta eikä tyylistä.Virtaviivainen ja hillitty muotoilu tekevät hanasta helpon käyttää, mikä helpottaa myös hyvän hygienian ylläpitämistä ja puhdistusta.

Sensoric 1.0 -hana ei tuhlaa vettä eikä energiaa. Tämä Gustavsbergin uusi hana on kehitetty optimoimaan veden virtaus, jolloin hana on hyväksi sekä kukkarolle että ympäristölle. Koska hanaa ei tarvitse koskettaa, se tarjoaa edellytykset hyvän hygienian ylläpitämiselle. Skandinaavisen puhdaslinjainen muotokieli sopii useimpiin kylpyhuoneisiin. Sensoric 1.0 -hana voidaan asettaa kolmelle eri korkeudelle, sillä saatavilla on kaksi erikorkuista korotusosaa: 133 mm, 160 ja 240 mm poresuuttimeen asti mitattuna. Näin hana voidaan sovittaa kaikille käyttäjäryhmille.

– Sensoric 1.0 on energiatehokas hana, joka on kehitetty kestämään käytössä pitkään ja toimimaan moitteettomasti kodeissa, yleisö-WC:issä ja hoitolaitoksissa, joissa hygieniavaatimukset ovat erittäin tiukat, sanoo Villeroy & Boch Gustavsbergin tuotepäällikkö Anna Marciniak.

Sensoric 1.0 on luokiteltu lyijyttömäksi, ja innovatiivisten rakenneratkaisujen ansiosta se sisältää myös vähemmän messinkiä. Hana on tukeva ja kehitetty kestämään pitkään sekä julkisissa tiloissa että kotikäytössä. Hanan pitkää käyttöikää tukee se, että siihen on saatavilla varaosia vähintään 10 vuotta sarjan valmistuksen päättymisen jälkeen.

Sensoric 1.0 -hanan mukana toimitetaan kaksi erilaista poresuutinta, joiden avulla käyttäjä tai asentaja voi määrittää vedenkulutuksen käyttöympäristöön sopivaksi. Poresuuttimien virtaamat ovat 1,9 ja 4,3 litraa minuutissa. Ne siis täyttävät useiden ympäristömerkintäjärjestelmien, kuten LEED:n, Breeamin ja EU-taksonomian, vaatimukset.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy