Ohita
Gustavsbergin koko suihkuvalikoima on nyt saatavilla mattamustana. Mattamusta suihkuseinä, suihkuhana ja kattosuihkusetti luovat kylpyhuoneeseen tyylikkään ja hienostuneen ilmeen, jossa on luonnetta.

Tiedote -

Musta trendi on tullut jäädäkseen – Gustavsbergin koko suihkuvalikoima on nyt saatavilla mattamustana

Mustien kylpyhuonekalusteiden trendi on yhä nousussa, ja nyt Gustavsbergin koko suihkuvalikoima on saatavilla mattamustana.Mattamusta suihkuseinä, suihkuhana ja kattosuihkusetti luovat kylpyhuoneeseen tyylikkään ja hienostuneen ilmeen, jossa on luonnetta. Lisäetuna on, että tähän värimaailmaan voi yhdistä minkä tahansa muun värin.

Nyt Gustavsbergin koko suihkuvalikoima on saatavilla mattamustana. Musta on nyt yksi vahvoista sisustustrendeistä. Se soveltuu niin klassisen ja tyylikkään kuin modernin ja tyylipuhtaankin ilmeen luomiseen. Ajaton musta sopii hyvin kontrastia tuoviin vaaleisiin väreihin, ja puuhun yhdistettynä se luo lämmintä ja kotoisaa tunnelmaa.

Mustaa suihkuvalikoimaa täydentämään Gustavsbergillä on myös laaja valikoima muita mustia kylpyhuonekalusteita, hanoja sekä yksityiskohtia, kuten vetimiä, koukkuja ja ripustimia.

– Kokomustaa kylpyhuonetta mielivä voi valita mustaksi petsatusta saarnivanerista valmistettuihin kylpyhuonekalusteisiin mattamustan pesualtaan. Kun näihin yhdistetään musta hana, WC-istuin ja vaikkapa musta kylpyamme, syntyy kokonaan musta kylpyhuone, kertoo Gustavsbergin kalusteiden tuotepäällikkö Fredrik Leander.

Mustan tuotevalikoiman uusin tulokas ovat Round- ja Square-sarjojen suihkuovet. Niissä on mustat nupit ja musta magneettilista, joka sulkee suihkuovet tiiviisti ja pitää vesiroiskeet suihkun suihkutilan sisällä. Jo entuudestaan saatavilla on ollut useita mustia tuotteita, kuten allaskaappi Artic-sarjan pesualtaalle, Estetic-sarjan kattosuihku ja pesuallashana sekä saman sarjan seinään kiinnitettävä WC-istuin värissä Ebony.

Kaikki Gustavsbergin mustat tuotteet löytyvät osoitteesta www.gustavsberg.com.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy