Huawei FreeBuds 5i

Huawei FreeBuds 5i: Hintaluokkansa parhaat TWS-kuulokkeet

Huawei julkisti tänään FreeBuds 5i:n, uudet True Wireless Stereo (TWS) -kuulokkeet, joissa yhdistyvät erinomainen äänenlaatu, tyyli ja monipuolisuus.

Huawei FreeBuds 5i -kuulokkeissa on FreeBuds-sarjasta tuttu erinomainen äänenlaatu ja aktiivinen melunvaimennus (ANC) sekä tyylikäs muotoilu. Kokonaisuuden viimeistelevät useat ANC- ja EQ-tilat sekä Dual Device Connection -toiminto, joka mahdollistaa saumattoman vaihtamisen eri laitteiden ja käyttöjärjestelmien välillä.

Tyylikäs, mukava ja intuitiivinen muotoilu

Huawei FreeBuds 5i -kuulokkeiden latauskotelossa on kaunis, pyöristettu muotoilu ja mustesuihkupäällystystekniikalla kuvioitu pinta. Elegantteihin värivaihtoehtoihin lukeutuvat sininen Isle Blue, musta Nebula Black ja valkoinen Ceramic White.

Yksi Huawei FreeBuds 5i -kuuloke painaa vain 4,9 g1, joten se tuntuu mukavalta korvassa pitkänkin käytön jälkeen. Kuulokkeen pituus on 29 mm – 7 mm vähemmän edelliseen FreeBuds 4i -malliin verrattuna – joten se istuu entistä paremmin käyttäjän korvaan.

Vaikuttava ääni, joka vie mukanaan

Huawei FreeBuds 5i mahdollistaa korkearesoluutioisen, Hi-Res Audio Wireless (Hi-Res) -sertifioidun musiikkikokemuksen. Kuulokkeet hyödyntävät tehokasta laitteistoa, algoritmeja, LDAC™ HD -audiokoodekkia2 ja multi-EQ-efektejä HD-äänen toistamiseen ja lähettämiseen varmistaen, että alkuperäinen ääni toistuu aina autenttisena.

Huawei FreeBuds 5i:n toimintojen valikoimaan kuuluvat esimerkiksi Multi-EQ-efektit, kuten Bass boost- ja Treble boost -tilat, jotka tarjoavat käyttäjälle paljon eri mahdollisuuksia. Luonnollisesti äänitila on mahdollista myös räätälöidä käyttäjän yksilöllisiin mieltymyksiin sopivaksi.

Erinomainen äänenlaatu musiikin kuunteluun ja puheluihin

Huawei FreeBuds 5i -kuulokkeet on suunniteltu pitämään kuunneltavat äänet ennallaan ja ympäristön häiritsevät äänet loitolla. Kuulokkeet on varustettu kaksimikrofonisella ANC- ja hybridimelunvaimennustekniikalla. Järjestelmä tunnistaa sekä ulkoisen melun että ylimääräisen melun korvakäytävän sisältä, mikä mahdollistaa jopa 42 dB:n melunvaimennussyvyyden.

Huawei FreeBuds 5i -käyttäjä voi valita Ultra-, General- ja Cozy -melunvaimennustilojen välillä, mikä auttaa mukautumaan meluun missä tahansa – olipa kyseessä sitten vilkas lentokenttä, metroasema, ravintola, toimisto tai hiljainen koti.

Puheluiden puhuminen kuulokkeilla on nautinto, sillä Huawei FreeBuds 5i:n AI Noise Cancellation -ominaisuus erottaa ja parantaa puhujan äänen AI-neuraaliverkkoalgoritmin avulla. Näin puhelut pysyvät kristallinkirkkaina.

Monipuoliset ominaisuudet menevään arkeen

Huawei FreeBuds 5i -kuulokkeissa on monia älykkäitä ominaisuuksia, pitkä akunkesto sekä IP54-vesitiiviys, joiden ansiosta ne kulkevat mukana siellä, missä käyttäjäkin.

FreeBuds 5i tukee kahden laitteen yhteyttä, joten käyttäjä voi muodostaa yhteyden eri laitteiden ja käyttöjärjestelmien välillä saumattomasti, mukaan lukien älypuhelimet, tabletit, tietokoneet ja kellot sekä Android-, iOS- ja Windows-käyttöjärjestelmät. Käyttäjä voi vaihtaa musiikin kuuntelun, kokousten ja puheluiden välillä tarvitsematta vaihtaa yhteyttä manuaalisesti.

Huawei FreeBuds 5i:n täyteen ladattu kotelo mahdollistaa huikean 28 tunnin käyttöajan, ja 15 minuutin pikalatauksen jälkeen virtaa riittää 4 tunnin äänentoistoon, joten kuulokkeista voi nauttia pitkään pelkäämättä akun loppumista3.

Kuulokkeita voi käyttää myös etälaukaisimena kaksoisnapauttamalla, joten upeita kuvia voi ottaa ilman selfie-keppiä tai tarvetta painiskella kameran tarkennusasetusten kanssa4.

Hinta ja saatavuus

Huawei FreeBuds 5i -kuulokkeet tulevat Suomessa myyntiin 30.01.2023 suositushintaan 99 €.

1±0.2g. Tuotteen todellinen koko ja paino voivat vaihdella kokoonpanosta ja valmistusprosessista riippuen.

2 Hi-Res Audio Wireless -sertifikaatti perustuu LDAC™ HD -tiedonsiirtoprotokollaan, joka edellyttää, että toistolaite tukee LDAC™-protokollaa.

3Pikalatauksen tiedot peräisin Huawein laboratorioista. Pikalataus toimii vain, kun kuulokkeiden akun varaustaso on alhainen. 4 tunnin akunkesto perustuu seuraaviin olosuhteisiin: keskitasoinen äänenvoimakkuus, AAC-muotoinen äänentoisto, ANC pois käytöstä, lataus 15 minuutin ajan latausjohdolla tai latauskotelolla, jonka akun varaustaso on yli 80 %. Todellinen akunkesto vaihtelee äänenvoimakkuuden, äänilähteen, ympäristön häiriöiden, käytössä olevien ominaisuuksien ja käyttötottumusten mukaan.

4Tämä ominaisuus on käytettävissä vain Huawei-puhelimissa tai -tableteissa, joiden ohjelmistoversio on EMUI12 tai uudempi, eikä ominaisuutta tueta kolmannen osapuolen kamerasovelluksissa.