Huippuluokan äänentoisto ja älykäs melunvaimennus: Huawei FreeBuds Pro 3 saapui Suomeen

Huawein langattomien FreeBuds Pro 3 -kuulokkeiden myynti Suomessa alkaa. Yhtiön uusimmat lippulaivakuulokkeet yhdistävät luokkansa johtavan äänentoiston älykkääseen melunvaimennukseen.

Huawein tuorein langattomien kuulokkeiden sukupolvi ottaa kaiken irti yhtiön ääniteknologiaosaamisesta ja pitää yllä FreeBuds-tuoteperheen hyvää mainetta. Huawei FreeBuds Pro 3 -kuulokkeiden innovatiivinen teknologia parantaa entisestään luokkansa johtavaa kuuntelukokemusta Hi-Res Dual Driver -äänijärjestelmällä, Pure Voice 2.0 -teknologian mahdollistamilla kristallinkirkkailla puheluilla, Intelligent ANC 3.0 -vastamelutoiminnolla ja Triple Adaptive EQ -taajuuskorjaimella. Lisäksi kuulokkeiden muotoilua ja älykkäitä liitettävyystoimintoja on paranneltu.

Uusilla FreeBuds Pro 3 -kuulokkeilla onnistuvat musiikin, äänikirjojen ja podcastien kuuntelu sekä äänipuhelut missä ja milloin vain – jopa meluisassa ympäristössä.

Huippuluokan äänikokemus

FreeBuds Pro 3 -kuulokkeiden äänentoistosta vastaa Hi-Res Dual Driver -äänijärjestelmä, jonka avulla korkeat äänet yltävät jopa 48 kHz:n[1]taajuudelle ja matalat jopa 14 Hz:n taajuudelle. Lisäksi FreeBuds Pro 3 -kuulokkeet tukevat L2HC 2.0[2]- ja LDAC™-koodekkeja[3], ja tuotteella on sekä HWA- että Hi-Res Audio Wireless -sertifikaatit.

FreeBuds Pro 3:ssa on myös Triple Adaptive EQ -algoritmi, joka varmistaa, että käyttäjän suosikkikappaleet kuulostavat juuri heidän omaan makuunsa sopivilta. Yksilöity kuuntelukokemus on nyt saatavilla missä ja milloin vain.

Selkeitä keskusteluja ja hiljaisia kuunteluhetkiä

Huawei FreeBuds Pro 3 -kuulokkeet tukevat puheluja Pure Voice 2.0[1]-teknologialla, joka takaa 2,5 kertaa[2]paremman puheen erottelun video- ja äänipuheluissa. Käyttäjän ääni kuuluu siis selkeästi jopa kaikkein meluisimmissa ympäristöissä.

Insinöörityön taidonnäytteen viimeistelee paranneltu Intelligent ANC 3.0 -algoritmi, joka mukautuu erilaisiin käyttötilanteisiin ja parantaa melunvaimennusta jopa 50 %[3]. FreeBuds Pro 3 onkin ihanteellinen matkakumppani esimerkiksi lennoilla tai junamatkoilla.

Suorituskyky ja älykkäät ominaisuudet luovat saumattoman käyttökokemuksen

FreeBuds Pro 3 on saatavilla kolmessa luonnon inspiroimassa värissä: valkoinen, hopeanharmaa ja vihreä. Latauskotelossa hyödynnetty lasipinta parantaa kulutuksenkestävyyttä 32 %[4].

FreeBuds Pro 3 -kuulokkeiden akku mahdollistaa jopa 31 tuntia kuunteluaikaa latauskotelon kanssa tai jopa 6,5 tuntia yhdellä latauksella[5]. Langattoman latauksen tuen ansiosta käyttäjät voivat napata FreeBuds Pro 3 -kuulokkeensa vaivatta mukaansa. Kuulokkeet ovat myös pöly- ja roisketiiviit IP54-luokituksen mukaisesti[6], joten ne sopivat aktiiviseen elämäntyyliin.

Kuulokkeet on mahdollista yhdistää kahteen laitteeseen samaan aikaan, ja äänentoistoa voi vaihtaa jopa iOS- ja Android-laitteiden välillä ilman tarvetta katkaista ja luoda yhteyttä uudelleen.

Hinta ja saatavuus

FreeBuds Pro 3 -kuulokkeiden myynti alkaa Suomessa 10. marraskuuta 2023. Laitteen suositushinta on 199 €.

[1] Tiedot taajuusvälistä tulevat Huawein laboratorioista, joissa käytettiin LDAC HD -äänikoodekkia Bluetooth-yhteyksiin.

[2] L2HC 2.0 -toiminto on saatavilla vain tietyillä Huawei-puhelimilla, joissa on EMUI 13 tai uudempi ohjelmistoversio.

[3] Saatavilla vain, kun molemmat yhdistetyt laitteet tukevat LDAC™:ia.

[4] Soittajan ääni voidaan tunnistaa ja näin varmistaa selkeät puhelut meluisissa ympäristöissä. Toiminto kytkeytyy automaattisesti päälle, kun ympäristön melussa havaitaan muutoksia. Manuaaliasetuksia ei vaadita. Todellinen puhelukokemus voi hieman vaihdella riippuen käyttötavoista, ympäristötekijöistä ja sovellustoiminnoista. Saatavilla vain, kun molemmissa yhdistetyissä laitteissa on LDAC™-tuki. LDAC ja LDAC-logo ovat Sony Corporation -tavaramerkkejä.

[5] Äänen erottelu on 2,5 kertaa parempaa kuin Huawei FreeBuds Pro 2 -kuulokkeissa. Tiedot peräisin Huawein laboratorioista.

[6] Verrattuna Huawei FreeBuds Pro 2:een, Huawei FreeBuds Pro 3:n ANC-suorituskyky on 50 % parempi. Tiedot peräisin Huawein laboratorioista. Testimallit suunniteltiin ihmiskorvaan pohjautuen, ja dynaaminen melunvaimennustila oli päällä testien aikana. Todellinen melunvaimennuksen suorituskyky voi vaihdella riippuen käyttötilanteista. Melunvaimennus ei toimi yhtä hyvin korkean taajuuden taustameluun, kuten ihmisääniin ja torviin.

[7]Verrattuna Huawei FreeBuds Pro 2:een, Huawei FreeBuds Pro 3 on 32 % kestävämpi. Tiedot peräisin Huawein laboratorioista.

[8] Tiedot akunkestosta ja latauksesta ovat peräisin Huawein laboratorioista, joissa ääntä toistettiin 50 %:n äänenvoimakkuudella ANC-toiminto pois päältä ja AAC-tilassa Huawei P60 -puhelimella. Muiden toimintojen osalta oletusasetukset olivat käytössä. Todellinen akunkesto voi vaihdella riippuen äänenvoimakkuudesta, äänilähteestä, ympäristötekijöistä, tuoteen ominaisuuksista ja käyttötavoista.

[9] IP54-luokituksen mukainen pöly- ja roisketiiviys koskee vain itse kuulokkeita, ei latauskoteloa. Tämä laite on roiske-, pöly- ja vesitiivis tavallisissa käyttöolosuhteissa. Testit suoritettiin hallituissa laboratorio-olosuhteissa ja laitteelle myönnettiin IP54-luokitus IEC-standardin 60529 mukaisesti. Roiske-, pöly- ja vesitiiviys ei ole pysyvä tila, ja suojaus voi heikentyä ajan kuluessa tavallisessa käytössä. Älä lataa laitetta kosteissa ympäristöissä. Tuotetakuu ei kata nestevaurioita.