Uutuustuote IDO Glow 67 sopii tyylikkäästi yhteen myös muiden IDO-tuotteiden, kuten IDO Light -kalusteiden, kanssa.

Uutuus: IDO Glow 67 vastaa pienten kylpyhuoneiden ja remonttikohteiden tarpeisiin

Tyylikäs ja toimiva IDO Glow -kylpyhuonemallisto on täydentynyt uudella tuotteella. Lattia-wc IDO Glow 67 sopii erityisen hyvin remonttikohteisiin.

”IDO Glow 67 on korkea (460 mm) wc-istuin, jonka tavallista isompi jalka peittää lattiasta vanhat ruuvinreiät. Etenkin pienten kylpyhuoneiden iloksi istuinta on saatavilla mallina, jossa on viemäröintimahdollisuus esimerkiksi pesukoneelle tai pesualtaalle”, kertoo tuotepäällikkö Tapio Aaltonen Geberit Oy:ltä.

Aaltosen mukaan viemäröinnin ansiosta kylpyhuoneessa ei tarvita ylimääräisiä putkiasennuksia rakenteisiin, mikä helpottaa remonttia huomattavasti.

”Ominaisuus on erityinen, koska se ei vaikuta wc-istuimen asennukseen tai toimintaan.”

IDOn valikoimasta myös IDO Glow 63 -istuin on saatavilla poistoputkiliitännällä, mutta se eroaa uutuudesta istuinkorkeudeltaan (420 mm).

”Poistoputkiliitäntää käytettäessä on tärkeää muistaa, että liitäntä on suoraan yhteydessä viemäriin. Istuimen ja siihen kytkettävän pesualtaan tai pesukoneen väliin tarvitaan vesilukko, joka estää hajuhaittoja”, Aaltonen korostaa.

IDOn oivallukset raikastavat arkea

Kylpyhuoneen puhtaus ja raikkaus vaikuttavat olennaisesti tilan tunnelmaan. IDO Glow -mallisto kätkee sisäänsä alan viimeisimmät innovaatiot ja fiksut toiminnot.

”IDO Glow -sarjan wc-istuimet ovat huutelukauluksettomia Rimfree®-malleja, mikä tarkoittaa, ettei wc-kulhossa ole piilopaikkoja lialle ja bakteereille. Puhdistus onnistuu helposti ja nopeasti. Likaa hylkivän Smart-lasitteen kanssa Rimfree-ratkaisu tekee wc:stä erittäin hygieenisen. Raikkauden takaa sisäänrakennettu Fresh wc -toiminto, joka annostelee automaattisesti raikastetta jokaiseen huuhteluveteen”, Aaltonen kertoo.

”Lisävarusteena IDO Glow -sarjan lattia-wc-malleihin on saatavilla IDO Glow Sensor, joka hoitaa huuhtelun käsin koskematta. Pyyhkäisy kädellä tunnistimen yllä riittää.”

Asennuksen helppous viehättää

IDO Glow -tuoteperhe on laaja kattaus pesualtaita, allaskaappeja ja wc-istuimia sekä lattiaan että seinään asennettavaksi. Monipuolisesta kokoelmasta löytyy tuotteita jokaiseen kylpyhuoneeseen – onpa kyseessä uudiskohde tai kylpyhuoneen saneeraus. Asennuksen helppous viehättää niin ammattilaisia kuin omaa kotiaan remontoivia.

”Asennuksen helppous on mielestäni varsin olennainen peruste, kun kylpyhuoneeseen valitaan tuotteita. Kalusteiden asennus käy nopeasti, kun ne ovat valmiiksi kasattuja ja asennus on yksinkertaista”, Aaltonen perustelee.

”Myös wc-istuinten ominaisuudet nopeuttavat ja helpottavat asennusta. Etenkin ammattilaiselle se on arvokas etu.”

Wc-istuimien asennusta helpottaa joustava vesiliitäntä, jonka ansiosta ei tarvitse asentaa uusia putkia eikä suunnitella asennusta erikseen.

”IDO Glow 66 seinä-wc-istuimessa on uniikki ja patentoitu piilokiinnitystekniikka, joka mahdollistaa nopean ja helpon asennuksen siten, että kiinnitys jää katseilta piiloon”, Aaltonen vinkkaa.

IDO Glow -sarjan allaskaappipaketit ja kalusteet toimitetaan valmiiksi koottuina, joten niitä on helppo käsitellä ja asentaa. Kalusteet saa kätevästi seinään kiskokiinnityksensä ansiosta.

Lisätietoja: