Legojen luovuutta monitilatoimistoon: EFG Create -istuinkalusteet

EFG Create -istuinkalusteet on moduulirakenteinen sarja monikäyttöisiä istuimia toimiston eri tiloihin. Sarja sopii saumattomasti yhteen EFG Create -säilyttimien kanssa. EFG Create on luova järjestelmä, jonka avulla luot kodinomaisia ja muunneltavia ratkaisuja toimiston eri tiloihin. Ihmiset, jotka ovat aikoinaan leikkineet Legoilla, ymmärtävät intuitiivisesti EFG Createn luovuuden.

EFG Create -istuinkalusteita on saatavissa valmiina kokoonpanoina, mutta erillisistä moduuleista on koottavissa myös yksilöllinen kokonaisuus. Runkoihin on saatavissa yksitoista vakioväriä ja pöytätasoihin kuusi erilaista pintavaihtoehtoa. EFG Create valmistetaan alalle asetettujen ympäristökriteerien mukaisesti.

EFG Create -istuinkalusteet on suunnitellut Jonas Forsman, joka toimii jo kolmatta vuotta yhteistyössä EFG European Furniture Groupin kanssa. Hän on valmistunut teolliseksi muotoilijaksi Chalmersin yliopistosta Göteborgista, jossa hänellä on ollut myös oma suunnittelutoimisto vuodesta 2006. Palkittu useilla Red dot -palkinnolla ja hänen tuotteensa on huomioitu Design S -palkinnolla.

-Jonaksen design yhdistää toiminnallisuuden ja innovatiivisuuden älykkäällä tavalla, joka on todella hyödyllinen toimistojen muutosprosessissa, sanoo Marianne Guriby Dahl, EFG European Furniture Groupin tuotekehitysjohtaja.

Lisätiedot:

EFG Toimistokalusteet Oy:

Tapio Heikkilä, toimitusjohtaja, tapio.heikkila@efg.fi, 040 734 0764

Sari Pakkanen, markkinointipäällikkö, sari.pakkanen@efg.fi, 041 445 3808

EFG-konserni:

Jonas Forsman, Designer: info@jonasforsman.se +46 703 060 664

Marianne Guriby Dahl, Manager Product Development: marianne.dahl@efg.se +46 765 367 508

• Työympäristö

• monitilatoimistot

EFG (European Furniture Group) on Euroopan suurimpia toimisto- ja julkisten tilojen kalustetoimittajia. Tavoitteemme on luoda lisäarvoa yksilöllisillä työympäristöratkaisuilla, jotka tukevat asiakkaidemme toimintaa ja yrityskuvaa. EFG:n laaja mallisto tarjoaa joustavat, inspiroivat ja pitkäkestoiset kalusteratkaisut jokaiseen tilaan ja tarpeeseen. EFG Toimistokalusteet Oy palvelee asiakkaitamme Suomessa. Toteutamme myös asiakkaidemme toivomat sovellus- ja erikoistuoteratkaisut. Tämän kokonaisuuden hallinta antaa meille vankan kilpailuedun alalla.