Ruohonjuuri, Ikea, Partioaitta, Simon Sinek - Seinäjoelle vaan!!

Ilmiantojen perusteella Seinäjoella tilaa vielä lukuisille kaupoille

Inton ennen pääsiäistä lanseeraama Tilaa tähdille -kampanja on hyvässä vauhdissa. Seinäjoelta puuttuvia kauppoja ja palveluita on ilmiantanut jo yli 170 henkilöä. Ilmiantoja on vielä moninkertaisesti, sillä monen listalla on liki koko tähtijoukkueellinen (11 pelaajaa) puuttuvia yrityksiä.

Mm. nämä on jo ilmiannettu: Ruohonjuuri, Granit, Iittala, Finlayson, Plantagen, Bauhaus, Ikea, Tiger, Verkkokauppa.com, Partioaitta. Myös kauppahallia toivotaan useissa ilmiannoissa, samoin esimerkiksi parkour-hallia. Kisa on käynnissä vielä 3.5. saakka.

Lue lisää ja klikkaa omakin ilmiantosi listaan

Teknologiateollisuuden sopimusvalmistajat yhteisesitteeksi

Teknologiateollisuuden sopimusvalmistajia Seinäjoen alueella on koottu ensimmäistä kertaa yksiin kansiin. Tavoitteena on saada mukana oleville yrityksille uutta bisnestä ja toisaalta herättää isojen päämiesten tai verkostoa täydentävien yritysten kiinnostus Seinäjoen seutuun sijoittumispaikkana.

Lue lisää ja tutustu esitteeseen

Makufoni-ilmiannetut framille

Uusien kauppojen lisäksi olemme hakeneet ilmiantoja eteläpohjalaisista makuelämyksistä, mahdollisista piilotetuista helmistä. Eri ilmiantoja ruuista, ravintoloista ja persoonallisista tekijöistä kertyi Facebook-kisasta ja Maistuva-messuilta yhteensä yli 300.

Tulevien viikkojen aikana Makufoni tuuttaa ilmoille kuusi esiin noussutta makuelämyskohdetta ympäri Etelä-Pohjanmaata. Ensimmäisenä esittelyssä Juustoportin myymälä Jalasjärvellä. Makufoni toteutetaan osana Into Seinäjoen ja Seinäjoen Ammattikorkeakoulun Ruokamatkailun kehittämishanketta.

Katso ilmiannettujen esittelyitä täällä

NBF Sweden 7.5.: Kuuntele mm. Simon Sinekiä livenä Seinäjoella

Into Seinäjoki tarjoaa tänäkin vuonna mahdollisuuden seurata Nordic Business Forum Sweden Live Streamia Vanhalla Takomolla 7.5.2019! Pääset nauttimaan tästä inspiroivasta tapahtumasta businessmaailman huippunimien parissa. Luvassa siis mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä verkostoitumista! Puhujina Tukholman NBF:ssä mm. Simon Sinek, moninkertainen bestseller-kirjailija ja inspiroija, sekä bloggaaja ja bisnesnainen Isabella Löwengrip, joka on valittu vuoden vaikutusvaltaisimmaksi naiseksi Ruotsissa. Inton pääyhteistyökumppanina tapahtumassa I-Mediat Oy.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

SeAMK vastaa yritysten tarpeeseen ohjelmistosuunnittelussa

Hyvä uutinen osaajapulasta kärsiville yrityksille! Seinäjoen Ammattikorkeakoulu aloittaa ensi syksynä yritysten tarpeisiin täsmätyn ohjelmistosuunnittelun koulutuksen (60 opintopistettä). Hakuaika jatkuu 29.4. saakka. Koulutuksessa voi valita kahdesta suuntautumisvaihtoehdosta: teollinen internet tai data-analytiikka. Koulutuksen sisältö on suunniteltu yhteistyössä yritysten kanssa. Lue lisää täältä.

Lue myös tuoreimmat bloggauksemme

Eeva Jussilan, Jenniina Palmun ja Niina Koskipalon blogien linkit alla.

Sanna Männikkö

Viestintä- ja markkinointipäällikkö 040 571 9998