Viikon Into-yrittäjä: Laura Lehtilä

Viikon Into-yrittäjäksi ensi viikoksi saapuu Seinäjoella liikunta-alan yrittäjänä toimiva Laura Lehtilä.

Mitä odotat Into-visiitiltä?
- Uusia ajatuksia, keskustelua, pohdintaa, kokemuksia, näkemyksiä, Intoa. Ekaa kertaa elämässä viikkoa ”konttorilla”, oikealla sellaisella, jossa istutaan :D

Mikä on ajankohtaista yrityksessäsi/työssäsi?
- Syksy on vilkasta aikaa liikunta-alalla, nyt pitää olla asialla uusien asiakkaiden hankinnassa!
Markkinointi ja some-kanavat laulavat nyt, joten niihin pitää löytää aikaa!

Mitä T2M tekee?
Tarjoaa liikunta- ja valmennuspalveluita työikäisille kaiken kuntoisille ja kokoisille ihmisille. Opetamme asiakkaitamme liikkumaan, syömään ja nukkumaan oikein, jotta he jaksavat arjessa paremmin ja saavat siitä kaiken irti!
Tarjontamme perusta ovat valmennustunnit T2M Aero, T2M Voima, T2M Huolto, Toiminnallinen voimatunti ja muut räätälöidyt valmennukset.

Miten T2M:llä menee?
Hyvin, meillä on positiivinen viba ja kaupungilla tiedetään, että teemme työmme ammattitaidolla ja ilolla. Meille on tärkeää jokaisen asiakkaan kohdalla ERINOMAINEN asiakaskokemus sekä iloinen & onnistunut fiilis.

Haluatko haastaa jonkun toisen yrittäjän viikon Into-yrittäjäksi?
Kyllä, yläkerran kaiman, Hair & Beauty Span kampaamopuolen vetäjän Laura Lähdesmäen. Laura on myös nuori yrittäjä, toki pitkään jo alalla ollut ja yrittäjänä toiminut tumma kaunotar, joka hoitaa työnsä positiivisesti ja on kannustava ja selkeä esimies.

Mikä on viikon Into-yrittäjä?
Idea on yksinkertainen. Yrittäjä tulee noin viikoksi Inton tiloihin Framiin tekemään omaa työtään. Jos hän on yksinyrittäjä, hän saa viikoksi työyhteisön. Lisäksi hän saa tilaisuuden keskustella intolaisten kanssa oman bisneksensä kehittämisestä. Toivottavasti hän saa myös Inton toiminnasta ja palveluista uutta tietoa, jota voi hyödyntää myöhemmin.

Into puolestaan saa hyvän uuden tavan tutustua aiempaa intensiivisemmin alueen yrittäjiin, tietoa yrittäjien tarpeista ja toiveista, ulkopuolista näkemystä asioihin ja yrittäjän osaamisalasta riippuen konkreettista apua.

Innostuitko seuraavaksi Into-yrittäjäksi?

Ota yhteyttä: Sanna Männikkö, puh. 040 571 9998, sanna.mannikko@intoseinajoki.fi