Valoissa korjaamohallissa on kattava varustus kaikenkokoisten Ivecojen huoltamiseen. Korjaamon remontin yhteydessä uusittiin myös koko korjaamotekniikka.

Pääkaupunkiseudun Iveco-merkkihuolto uudistui

Espoon Kiilaniityntie 10 tunnetaan Ivecon mäkenä, eikä syyttä sillä samalla tutulla paikalla on toiminut Ivecon myynti ja huolto jo yli 30 vuoden ajan.

Kuluvan vuoden aikana korjaamo on remontoitu lattiasta kattoon ja toukokuun puolivälistä se on palvellut asiakkaita uutuuttaan kiiltävissä tiloissa.

Huoltokorjaamon toiminnasta vastaa PLC Truck Service Oy ja korjaamossa keskitytään vain yhteen merkkiin, -Ivecoon. Kesän ajan korjaamo on auki 07-19 välisenä aikana

ja lauantaisin sopimuksen mukaan. Kesän jälkeen aukioloa laajennetaan iltakymmeneen. Päivystys ja huoltoautopalvelevat 24/7.

Korjaamon yhteydessä toimii myös raskaan kaluston pesuhalli.

Kiinteistön täydellinen remontti aloitettiin korjaamohallista, jotta se saatiin mahdollisimman pian käyttöön. Kesän aikana valmistuvat uudet tilat myös automyynnille.

”Uusi ja täysin uudistettu korjaamo on erittäin tärkeä myös automyynnille. Pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan myynti toimii samoissa tiloissa ja tiiviissä yhteistyössä korjaamon kanssa.

Nyt pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin”. -Kertoo Iveco Finland Oy:n myyntijohtaja Tuomas Virén

Uudistetun, täyden palvelun Iveco -keskuksen avajaisia vietetään alkusyksystä.

PLC Truck Service

02920 Espooo

www.plctruckservice.com

Ajanvaraus: 010 517 2812

Lisätietoja:

Iveco Finland Oy, myyntijohtaja Tuomas Virén

Kategoriat

Automerkin laajaan valikoimaan kuuluu Daily, 3,5–7,2 tonnin segmentin ajoneuvo, 6–19 tonnin segmentin Eurocargo, yli 16 tonnin segmenttiin kuuluva IVECO WAY ‑mallisto, johon kuuluvat tietehtäviin tarkoitettu IVECO S-WAY, maastotehtäviin tarkoitettu IVECO T-WAY ja kevyisiin maastotehtäviin tarkoitettu IVECO X-WAY. Lisäksi IVECOn Astra-merkki valmistaa maastokuorma-autoja, jäykkiä ja nivellettyjä lavakuorma-autoja sekä erityiskäyttöön tarkoitettuja ajoneuvoja.

IVECO työllistää lähes 21 000 henkilöä maailmanlaajuisesti. Sillä on toimipisteitä seitsemässä maassa Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa, Oseaniassa sekä Latinalaisessa Amerikassa. Kaikissa näissä tuotetaan ajoneuvoja, jotka hyödyntävät viimeisintä ja edistyksellisintä teknologiaa. 4 200 myynti- ja huoltopistettä yli 160 maassa takaavat teknisen tuen, missä ikinä IVECO-ajoneuvoja on käytössä.

Lisätietoja IVECOsta: www.iveco.com