Ohita
Kotkan myymäläpäällikkö Miia Rinne (vas.) ja apulaismyymäläpäällikkö Minna Pieviläinen

Entistä suurempi JYSK Kotka ja uudistunut JYSK Ruoholahti avoivat ovensa

JYSKin myymäläverkostossa tapahtui syyskuussa, kun yhtiö laajensi ja uudisti Kotkan myymälän, ja Ruoholahden myymälä uudistettiin konseptin mukaiseksi.

JYSK Kotkan myymälä on saanut uuden, valoisamman ilmeen ja avarammat tilat juuri valmistuneen remontin myötä. Myymälää on laajennettu reilulla 400 neliöllä. Suuremmat tilat vastaavat paremmin kasvavien asiakasmäärien ja valikoiman tarpeisiin.

– Kotkan myymälä edustaa ketjun uusinta konseptia, jossa on kiinnitetty erityistä huomiota tuotteiden inspiroivaan esittelyyn. Uudistuksessa myymälä sai raikkaamman ilmeen tuotteiden uuden esillepanon ja valaistuksen myötä. Kasvaneen tilan myötä olemme siirtyneet ketjun XL-konseptiin, mikä tarkoittaa mm. sitä, että meillä on myös verkkokaupan huonekaluja esillä mallikappaleina, kertoo myymäläpäällikkö Miia Rinne.

Niin ikään Ruoholahden myymälä on saanut uuden konseptin mukaisen ilmeen. Selkeämmän pohjaratkaisun ja uusien myymäläkalusteiden ansiosta syksyn uutuudet ja kodin sisustamisen tuotteet saadaan esille aiempaa inspiroivammalla tavalla.

– Tieto myymälän laajennuksesta on otettu asiakkaiden keskuudessa positiivisesti vastaan ja remontin aikana käyneet asiakkaat ovat kehuneet, miten myymälä on muuttunut valoisammaksi ja tilavammaksi, kertoo JYSK Ruoholahden myymäläpäällikkö Nea Finne.

Kotkan myymälän avajaisia vietettiin 28.9.2023 klo 8.00 alkaen osoitteessa Jumalniementie 7, Kotka
Ruoholahden myymälän avajaisia vietettiin 28.9.2023 klo 8.00 alkaen Ruoholahden kauppakeskus 2. krs.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.