Uusi JYSK-myymälä sijaitsee kauppakeskus Zeppelinin ensimmäisessä kerroksessa.

JYSK avaa 90. myymälänsä Suomessa

JYSK laajentaa edelleen myymäläverkostoaan Suomessa. Tällä viikolla Kauppakeskus Zeppelinissä avataan huonekalu- ja kodinsisustusketjun 90. myymälä.

Yli vuoden kestäneestä korona-ajasta ja verkkokaupassa asioivien asiakkaiden määrän kasvusta huolimatta JYSK uskoo kivijalkamyymälöiden vahvaan merkitykseen ja ihmisten tarpeeseen nähdä, koskettaa ja kokeilla tuotteita ennen ostopäätöstä. JYSK avaa torstaina 26.8.2021 Kauppakeskus Zeppeliniin Kempeleessä uuden myymälän, joka on järjestyksessään 90. kivijalkamyymälä Suomessa.

- JYSK Suomen vuosia jatkunut vakaa taloudellinen tilanne mahdollistaa investoinnit ketjun kehittämiseen. JYSKin strategiana on tavoittaa asiakkaat kaikkialla maassa laajalla, skandinaavisen tyylikkäällä myymäverkostolla. Elokuun 2021 lopussa päättyvän tilikauden aikana myymäläverkostomme laajentui neljällä uudella myymälällä, ja kymmenen myymälää uudistettiin uusimman myymäläkonseptin mukaisiksi, kertoo maajohtaja Tuomas Piirtola.

- Koronakriisistä huolimatta avasimme uusia myymälöitä ja uudistimme vanhoja. Tulevalla tilikaudella avaamme jälleen neljä uutta myymälää. Tavoitteenamme Suomessa on saavuttaa 100 myymälän verkosto, Piirtola jatkaa.

JYSK on jatkanut myymäläverkostonsa laajentamista myös muualla Euroopassa ja vietti toukokuussa 3000. myymälän avajaisia Roomassa, Italiassa.

Kahdet avajaiset Oulun seudulla samana päivänä

Oulun seudulla vietetään samana päivänä myös toisia JYSK-myymälän avajaisia, kun täysin uudistettu Kaakkurin myymälä avaa ovensa. Kaakkurin myymälää on laajennettu ja siellä on suurempi huonekaluvalikoima kuin muissa Oulun seudun myymälöissä. Myymälässä on esillä syysuutuuksien lisäksi useita verkkokaupan valikoiman suosittuja tuotteita.

JYSKillä on entuudestaan Oulussa myymälät myös Ritaharjussa ja Limingantullissa. Neljä JYSKin myymälää työllistävät Oulun seudulla 40 henkilöä ja kasvun myötä rekrytoimme tälläkin hetkellä uusia myyjiä. JYSK Suomelle on myönnetty Great Place to Work® -sertifiointi tunnustuksena loistavasta työntekijäkokemuksesta ja hyvän työpaikan rakentamisesta.

JYSK Suomi

• Ensimmäinen myymälä avattiin Turkuun vuonna 1995.
  • JYSKillä on Suomessa 90 kivijalkamyymälää sekä lisäksi verkkokauppa.
  • JYSK työllistää Suomessa n. 800 henkilöä.
  • Uusi JYSK-myymälä Zeppelin ja täysin uudistettu JYSK Kaakkuri viettävät avajaisia 26. elokuuta 2021.

JYSK on kansainvälinen, perheomisteinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. JYSKillä on Suomessa 90 myymälää ja yli 800 työntekijää. JYSK Oy:n liikevaihto elokuussa 2020 päättyneellä tilikaudella oli noin 170 miljoonaa euroa.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.