JYSK avaa ensimmäisen myymälänsä Turkkiin

JYSK avaa ensimmäisen myymälänsä Turkkiin

JYSK jatkaa laajentumistaan avaamalla Turkkiin kaksi myymälää. Torstaina 4. toukokuuta 2023 Turkin ensimmäiset JYSK-myymälät toivottavat asiakkaat tervetulleiksi Istanbulin Torium AVM ja Oasis Cadde – ostoskeskuksissa.

Sen jälkeen, kun JYSK avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979, yritys on laajentunut yli 3 200 myymälän verkostoksi. Nyt skandinaavinen kodinsisustusliike laajenee uudelle markkina-alueelle Turkkiin.

"Odotamme innolla, että voimme tarjota skandinaavisia huipputarjouksia turkkilaisille. Olemme jo pitkään halunneet laajentaa liiketoimintaamme Euroopan ulkopuolelle, ja näemme JYSKin potentiaalin Turkin markkinoilla. Uskomme vahvasti, että skandinaavinen valikoimamme vetoaa asiakkaisiin Turkissa, ja kuten aina, mukautamme osan valikoimastamme vastaamaan paikallisia markkinoita", sanoo Jan Bøgh, JYSKin presidentti ja toimitusjohtaja.

Vahva usko Turkin markkinoihin näkyy myös JYSKin kunnianhimoisessa laajentumissuunnitelmassa.

"Kaksi ensimmäistä myymäläämme ovat vasta alku laajentumisellemme, sillä näemme monia mahdollisuuksia uusille JYSK-myymälöille Turkissa", Jan Bøgh sanoo.

Vahva liiketoimintamalli

48 maasta 28 on suoraan JYSKin operoimia myymälöitä ja loput toimivat franchising-pohjaisella mallilla.

"Meillä on vahva liiketoimintamalli, joka toimii hyvin sekä omissa maissamme että franchising-yrittäjillemme. Yksi suurimmista vahvuuksistamme on myymäläkonseptimme, jonka ansiosta voimme olla lähempänä asiakkaita ja tehdä heidän ostokokemuksestaan mahdollisimman helpon", Jan Bøgh sanoo.

Myymälöiden lisäksi JYSK avaa turkkilaisille myös verkkokaupan, joka tarjoaa asiakkaille laajennetun valikoiman ja erilaisia toimitusvaihtoehtoja asiakkaiden tarpeiden mukaan.

"Haluamme, että asiakkaillamme on saumaton ostokokemus riippumatta siitä, miten tai missä he haluavat tehdä ostoksia", Jan Bøgh sanoo.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.