Ohita
JYSKin kutsuvierastilaisuus kokosi paikalle yli 120 alueen yrittäjää ja vaikuttajaa

JYSK avaa uuden myymälän Nastolaan – Juhlahumua kutsuvierastilaisuudessa

Maanantaina 4.12. juhlittiin uutta JYSK Nastolaa kutsuvierastilaisuudessa paikallisten yrittäjien ja vaikuttajien kanssa. Torstaina 7.12. myymälä aukeaa suurelle yleisölle. Tilaisuudessa esiteltiin sesongin kattauksia ja annettiin vinkkejä niiden luomiseen.

Nastolan myymälä sijaitsee keskeisellä liikepaikalla Valtatie 12 varrella Varjolanrinteessä osoitteessa Kauppakaari 1, Nastola. Myymälä on kunnostettu JYSKin uusimman konseptin mukaisesti ja jossa on kiinnitetty erityistä huomiota tuotteiden inspiroivaan esittelyyn. Huonekalujen sekä nukkumisen ja sisustamisen tuotteiden lisäksi myymälässä on esillä laaja valikoima joulun tuotteita.

Avajaisviikon Nastolan myymälä on täynnä hyviä tarjouksia. Torstaina 7.12. ja lauantaina 9.12. jaetaan molempina päivinä 100 ensimmäiselle 50 euron arvoinen lahjakortti JYSK-myymälään.

– Olemme tilanneet torstaille DJ:n paikalle viihdyttämään asiakkaita. Odotettavissa on, että ensimmäiset asiakkaat tulevat jonottamaan jo aamukuudelta. Kaikkien jonottajien kesken arvomme vielä yhden jenkkisängyn, kertoo JYSK Nastolan myymäläpäällikkö Päivi Niskanen avajaisista.

Lauantaina luvassa on makkaranpaistoa ulkona ja paikallinen vaikuttaja Maria Kangaskortet tulee kertomaan omat valintansa JYSKin jouluvalikoimasta.

Lahden talousalueella sijaitsee jo entuudestaan kolme JYSK myymälää: Launeella, Paavolassa ja Heinolassa. Uuden myymälän sijoituspaikka Lahden talousalueelle on valittu asiakaskartoituksen perusteella. Nastolan JYSK myymälä tulee työllistämään noin kahdeksan kaupan alan osaajaa.

Pienellä vaivalla tunnelmallinen kattaus

JYSKin stailisti Riikka Juutila

Kauniin kattauksen ja juhlan tuntua saa luotua pienellä vaivalla ja kauniilla yksityiskohdilla. JYSKin ajattomilla astioilla ja sesongin koristeilla on helppo luoda erilaisia kattauksia ja sisustusasetelmia vaivattomasti ja edullisesti. JYSKin stailisti Riikka Juutila oli rakentanut tilaisuuteen kolme erilaista kattausta ja antoi vieraille vinkkejä onnistuneeseen juhlakattaukseen.

– Valitse ensin pääväri ja tyylisuunta, jota haluat korostaa ja lisää mukaan ripaus kimallusta. Tuo kattaukseen kerroksellisuutta erilaisilla muodoilla ja materiaaleilla leikitellen, tämä saa pöydän näyttämään houkuttelevalta, vinkkaa Riikka Juutila.

– Havunvihreä on hyvä kokoava väri, jota voi yhdistää juomalaseissa, kukissa tai havunoksissa ja vaikkapa kynttilöissä. Astetta juhlavamman kattauksesta saa pellavaservieteillä ja värimaailmaan sopivilla pöytätableteilla.

Vahva tuloskunto mahdollistaa ketjun kehittämisen

JYSK Suomen vuosia jatkunut vakaa taloudellinen tilanne mahdollistaa investoinnit ketjun kehittämiseen. JYSKin strategiana on tavoittaa asiakkaat kaikkialla maassa laajalla, skandinaavisen tyylikkäällä myymäverkostolla. Keväällä 2024 aukeaa uusi myymälä Närpiöön sekä mahdollisesti muille uusille paikkakunnille. Kahdeksan myymälää muuttaa isompiin liiketiloihin ja seitsemän myymälän brändi-ilme uudistetaan.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.