JYSKin kesän uutuuspussilakanat valloittavat sävyillään

JYSKin kesän uutuuspussilakanat valloittavat sävyillään

30. kesäkuuta alkaen on tarjolla enemmän uutuuksia niille, jotka haluavat päivittää tyynyt ja peitot uusilla, ihanilla vuodevaatteilla.

- Uusissa vuodevaatteissa leikitellään sekä värien että muotojen kanssa. Haluamme tarjota jokaiselle jotain uutta ja säilyttää tyylissä samalla skandinaavisen minimalismin.

Yksi uutuuksien katseenvangitsijoista on pussilakanasetti MINNA, jota on saatavana kahdessa eri värissä: sininen ja palanut oranssi. Värilliset kolmiot yhdessä luonnollisen, hiekanvärisen taustan kanssa antavat sängylle houkuttelevan graafisen ilmeen.

Sinisissä ja harmaissa EVA –pussilakanoissa on käytetty kuviota, joka vie ajatukset 70-luvulle. Klassisemmista malleista löydämme TANJA -pussilakanan, joka antaa perinteiselle ruutukuviolle uuden elämän kahdessa utuisessa värissä, khaki ja punainen. Kangas on lankavärjättyä perkaalipuuvillaa, mikä antaa ylellisen pehmeän tunteen nukkujalle.

- Helpoin tapa antaa makuuhuoneen sisustukselle päivitetty ilme, on vaihtaa vuodevaatteet ja haluamme auttaa asiakkaitamme siinä, kertoo JYSKin vuodevaatteiden ostaja Kathrine Møller Vinther.

Kaksi uutta kukkakuosia on myös löytänyt tiensä JYSKin uutuuspussilakanoihin. Hempeän vaalea MONA –pussilakanasetti on somistettu pienillä kukilla ja ASTA – satiinipussilakansetti puolestaan suuremmilla, pehmeän utuisen sävyisillä kukilla.

Kaikki uudet JYSK-pussilakanat ovat OEKO-TEX 100 -sertifioituja, ja ne ovat saatavana myymälöissä ja JYSK.fi –verkkokaupassa 30. kesäkuuta 2020 alkaen.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.