Kesätyöntekijä

JYSKin kesärekry on käynnistynyt!

Tule kesäkaveriksemme yli 800 JYSKiläiselle. Palkkaamme tänä vuonna n. 150 uutta kesätyöntekijää ympäri Suomea JYSK-myymälöihin.

Meillä JYSKissä uskotaan, että työntekijämme ovat avain menestykseemme. Meille on tärkeää, että ihmiset viihtyvät töissä ja saavat haasteita ja vastuuta. Uskomme, että hyvä tiimihenki, kunnioitus ja ilo ovat ainekset menestyksekkääseen kesään. JYSKissä kesätyöntekijät perehdytetään hyvin ja työ sisältää monipuolisia tehtäviä, kuten kenellä tahansa muulla tiimin jäsenellä. Kesätyöntekijät pääsevät JYSKissä tekemään kaikkia samoja töitä mitä vakituiset työntekijät.

Kauppias, kollega ja yrittäjyys - ovat kolme perusarvoamme

”Bring dedication, meet possibilities”. Vapaasti suomennettuna omistautuneet ja yritteliäät työntekijät kohtaavat upeita mahdollisuuksia talon sisällä etenemiseen ja työmahdollisuuksiin. JYSKissä näkyy vahvasti sisäinen kasvu. Haluamme rekrytoida työntekijöitä, jotka haluavat edetä ja kasvaa talon sisällä. Moni kesätyöntekijämme jatkaa kesän jälkeen opintojen ohessa tai työllistyy valmistumisen jälkeen vakituiseen työsuhteeseen. Tuemme työntekijöiden kehittymistä jatkuvilla koulutuksilla ja joustavuudella, joka mahdollista ikään tai kokemukseen katsomatta jokaisen oikean asenteen omaavan työntekijän kasvun ja etenemisen. Tavoitteenamme on nimittää 80 % tulevista esihenkilöistämme sisäisesti.

Työskentelemme ahkerasti kehittääksemme JYSKistä entistä houkuttelevamman työpaikan ja haluamme, että työntekijämme nauttivat työstään. Palkitsemme sitoutumisesta ja kovasta työpanoksesta. JYSK on Great Place to Work® -serti­fioitu työpaikka ja mukana Oikotien Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, jonka tavoitteena on tarjota nuorille enemmän laadukkaita kesätyöpaikkoja ja hyviä kesätyökokemuksia.

Lue lisää JYSKin kesätyöpaikoista ja kesätyöntekijöiden tarinoista.

Kesätyöpaikat ovat avoinna 10.1.2023 alkaen.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.