Ohita
Uusi, heinäkuussa myymälöihin saapuva Nordic Mood -mallisto on saanut inspiraationsa luonnosta.

JYSKin uusi Nordic Mood -mallisto nyt myymälöissä

JYSKin uusi Nordic Mood -mallisto saapuu myymälöihin ja verkkokauppaan JYSK.fi heinäkuussa 2021.

Grönlanti on kaunis paikka. Rajattomasti valkoista jäätä ja lunta. Syvän sininen valtameri. Ruskea maaperä, jossa on miljoonia erimuotoisia kiviä ja puita. Alkuperäinen ja raaka luonto kaikessa kauneudessaan. JYSKin uutta Nordic Mood -mallistoa inspiroi yhteensopivat luonnonsävyt.

"Mallistossamme on paljon luonnollisia värisävyjä kuten murrettua sinistä, ruskeaa ja vihreää. Betonista ja bambusta valmistetuissa tuotteissa on viimeistelemätön ilme. Tuotteiden pelkistetyn ja minimalistisen ilmeen on tarkoitus tuoda rauhoittavaa tunnelmaa kotiimme," kertoo Tina Nymann, JYSKin sisustustuotteiden ostaja.

Luonnonsävyjä

Tekstiileissä, kuten VALMUE huopa ja HORNFIOL koristetyyny, toistuvat luonnon tummat värisävyt. Luonnon voi aistia myös FELIX lasimaljakon tai MANDRUP kukkaruukun pinnasta.

”Tuotteita ja sisustustekstiilejä voi yhdistää melkein minkä kanssa vain. Bambusta valmistettu paristokäyttöinen MINGUS valaisin tasapainottaa tummien sävyjen ja erilaisten pintojen kokonaisuutta, kertoo Tina

Kolme kärkituotetta mallistosta:

KORALLROT – multiraidallinen koristetyyny on helppo yhdistää melkeinpä minkä kanssa vaan

MANDRUP – keraaminen kukkaruukku täydentää minimalistisen ilmeen

MINGUS – paristokäyttöisen valaisimen luo haluamaasi paikkaan pehmeää tunnelmaa

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.