Kolme erilaista kotitoimistoa

Kolme erilaista kotitoimistoa

Kodin etätyöskentelypisteen tai oman kotitoimiston suunnittelu voi tuntua alkuun haastavalle ajatukselle. Päästäksesi alkuun, olemme koonneet vinkit kolmen erilaisen työpisteen rakentamiseksi.

Huonekalujen Range Manager Rikke Høst Moustgaard muistuttaa, että joustavuus on avainasemassa kotitoimistoa suunniteltaessa. "Kotitoimiston tulee olla yhdistelmä mahdollisuuksia ja räätälöityjä ratkaisuja, joiden avulla voimme säätää työtilaa ergonomisesti terveellisellä tavalla", hän kertoo.

Inspiroidu löytämään paras ratkaisu kotitoimistollesi seuraavilla kolmella eri tyylillä:

#1: Säädettävän työpöydän avulla voit seistä osan työpäivästäsi

Kotitoimistossa ergonominen ja terveellinen ryhti on yhtä tärkeää kuin tavallisessa toimistossa. Siksi tuolilla ja pöydällä on keskeinen rooli paremman ergonomian saavuttamisessa. NIBE-pelituoli tarjoaa mukavuutta ja tukea sekä selälle että niskaasi, kun taas korkeussäädettävällä SLANGERUP-pöydällä voit vaihtaa asentoa aika ajoin.

#2: Vinkit pelaajille

Kukapa tietäisi paremmin, kuinka pysyä keskittyneenä tuntikausia kotitietokoneen edessä, kuin pelaajat. Pelitietokoneen pöytä, jossa on mukiteline ja kuulokepidike auttavat pitämään työpöydän siistinä ja asennon kohdennettuna.

#3: Pieni työskentelytila – isot ideat

Pienessä asunnossa voi tuntua melkein mahdottomalta löytää sopiva paikka ja tila mukavalle kotitoimistolle. HERLEV-työpöytä ja laatikosto on hyvä valinta pieniin tiloihin ja soveltuu tyylikkäästi kotitoimistoksi, jossa luovuus ja suuret ideat virtaavat.

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki