Ohita
Kirkkonummen Essi Keränen ja aluepäällikkö Irina Salonen ovat laittaneet joulun esille Kirkkonummen myymälään

Kolme uudistunutta JYSK myymälää avaa ovensa

Torstaina 3.11. vietetään Kirkkonummen, Järvenpään ja Varkauden uudistuneiden myymälöiden avajaisia. Myymälät ovat saaneet uuden, valoisamman ilmeen uusitun värimaailman, valaistuksen ja myymäläkalusteiden myötä. Uusi pohjaratkaisu on suunniteltu siten, että tulevan talven uutuudet ja kodin sisustustuotteet saadaan esille aiempaa inspiroivammalla tavalla.

– Uusittu myymälä näyttää todella houkuttelevalta ja olemme valmiina tarjoamaan asiakkaille entistäkin paremman ostokokemuksen nyt vuoden kiireisimpään aikaan joulukaupan alkaessa ja Black Fridayn lähestyessä, iloitsevat myymäläpäälliköt Essi Keränen Kirkkonummelta, Jenni Herranen Järvenpäästä ja Katja Kantanen Varkaudesta.

Satu Holmlund Kirkkonummen Sanomista kirjoitti miten Kirkkonummen myymälä edustaa ketjun uusinta konseptia, jossa on kiinnitetty erityistä huomiota tuotteiden inspiroivaan esittelyyn. Uuden pohjaratkaisun ansiosta myymälään on saatu selkeämpi jako eri tuotealueille. Huonekalujen sekä nukkumisen ja sisustamisen tuotteiden lisäksi myymälässä on esillä laaja valikoima joulun tuotteita.
Juttu luettavissa kokonaisuudessaan täältä >

Katja Kantanen kertoi Aulikki Jääskeläisen kirjoittamassa artikkelissa Warkauden Sanomissa kauden uutuuksista:

–Puupinnoista suosittu on nyt tammen värinen pinta. Trendituotteeksi Kantanen nimeää pörrötuolin; se on karhean villaisella kankaalla päällystetty nojatuoli, Kantanen kertoo.

Tekstiilipäällysteisiä tuoleja hankitaan myös ruokailutiloihin. Kantanen arvelee yhdeksi syyksi kankaiden entistä helpompaa puhdistettavuutta, sillä niin materiaalit kuin pesuaineetkin ovat kehittyneet.

Koska joulusesonki on vasta aluillaan, sen suosikit ovat vasta arvailtavissa. Yksi kestosuosikki tuntuu kuitenkin pitävän pintansa.

– Kausivaloja on mennyt paljon. Koska ne toimivat led-valoilla, ne eivät kuluta paljon sähköä, ja monissa valoissa on ajastimet mukana. Lisäksi on myös paristoilla toimivia valoja, Kantanen kertoo.

Haastattelu kokonaisuudessaan luettavissa täältä>

Anne Sirviö Keski-Uusimaan jutussaan kirjoitti miten Järvenpään JYSK on ollut suunnannäyttäjä monissa eri uudistuksissa. Järvenpään myymälän katolle on asennettu ensimmäisten joukossa aurinkopaneelit ja nyt vuorossa on iso sisustusuudistus. Vastaava "kasvojenkohotus" on tulossa myös Keravan ja Tuusulan liikkeisiin, mutta toteutuksen aikataulu on vielä auki. Aurinkopaneeleiden ansiosta Järvenpään myymälä on lähes omavarainen sähkön suhteen koko kesän.

Keski-Uuudenmaan juttu luettavissa täältä >

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.