Syksyn uutuudet valtaavat myymälät

Syksyn uutuudet valtaavat myymälät

”New Arrivals” –kampanjan myötä JYSK keskittyy syksyn huonekalu- ja sisustusuutuuksiin.

JYSKin kodin tekstiilien, sisustustuotteiden ja huonekalujen valikoima uusiutuu alkusyksyksi. Tänään julkaistavassa ”New Arrivals” –digitaalisessa kuvastossa JYSK esittelee osan elokuussa myymälöihin ja verkkokauppaan saapuvista trendikkäistä uutuuksista.

Katso kuvasto täältä

Syksy 19 tarjoaa sisustukseen uusia muotoja, värejä sekä materiaaleja. Tämän sesongin väripaletti houkuttelee sisustamaan niin sävy-sävyyn kuin leikkimään kontrastien kanssa. Eri materiaaleja yhdistetään rohkeasti keskenään.

Mitkä ovat syksyn kolme päätrendiä? Lue lisää täältä.

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Riikka Nuutinmäki