Syksyn uutuussävyt valloittavat JYSKin sisustustekstiileissä

Syksyn uutuussävyt valloittavat JYSKin sisustustekstiileissä

Ensimmäiset syksyn sisustusuutuudet kuten koristetyynyt, vuodetekstiilit ja huovat saapuvat elokuun alussa JYSK myymälöihin.

- Uusi tekstiilivalikoima pohjautuu neutraaleihin, luonnollisiin sävyihin. Haluamme tuotteidemme pysyvän ajattomina ja sopivan useaan eri sisustustyyliin, kertoo Sara Højgaard Rasmussen, Category Manager JYSKistä.

Valikoima sisältää runsaasti yksivärisiä sisustustekstiilejä, joten eri materiaalien rakenne ja tekstuuri pääsee hyvin esille.

Yksi uusimmista tuotteista on tikattu VALMUE – huopa, joka on valmistettu 100% puuvillasta. Huovan värisävyinä ovat keltainen ja harmaa, ja se sopii hyvin torkkuhuovaksi tai mukaan retkelle.

Samettiset HYBENROSE -istuinpehmusteiden harmaan ja petroolinsiniset sävyt sointuvat kauniisti kodin tuolien ja penkkien pehmusteiksi.

Pyöreän, juutista ja puuvillasta valmistetun SANDELTRE –maton yksinkertainen tyyli sopii niin pienen pöydän alle kuin vaikkapa joulun aikaan kuusenmatoksi.

Kaikki JYSKin tekstiilit eli tuotteet, joissa vähintään 80% tuotteen painosta on tekstiiliä, täyttävät OEKO-TEX vaatimukset ja valtaosalla JYSKin tekstiilituotteista on OEKO-TEX Standard 100– merkintä. Turvallinen tekstiili -merkityt tuotteet on testattu Kansainvälisen OEKO-TEX® liiton taholta terveydelle haitallisten kemikaalien ja väriaineiden varalta.

Tuotteet ovat saatavina JYSK.fi verkkokaupassa heinäkuun puolivälistä alkaen ja  Suomen JYSK -myymälöissä elokuun alussa.

Katso lisää syksyn uutuustuotteita täältä.

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki