Syksyn uutuussävyt valloittavat JYSKin sisustustekstiileissä

Ensimmäiset syksyn sisustusuutuudet kuten koristetyynyt, vuodetekstiilit ja huovat saapuvat elokuun alussa JYSK myymälöihin.

- Uusi tekstiilivalikoima pohjautuu neutraaleihin, luonnollisiin sävyihin. Haluamme tuotteidemme pysyvän ajattomina ja sopivan useaan eri sisustustyyliin, kertoo Sara Højgaard Rasmussen, Category Manager JYSKistä.

Valikoima sisältää runsaasti yksivärisiä sisustustekstiilejä, joten eri materiaalien rakenne ja tekstuuri pääsee hyvin esille.

Yksi uusimmista tuotteista on tikattu VALMUE – huopa, joka on valmistettu 100% puuvillasta. Huovan värisävyinä ovat keltainen ja harmaa, ja se sopii hyvin torkkuhuovaksi tai mukaan retkelle.

Samettiset HYBENROSE -istuinpehmusteiden harmaan ja petroolinsiniset sävyt sointuvat kauniisti kodin tuolien ja penkkien pehmusteiksi.

Pyöreän, juutista ja puuvillasta valmistetun SANDELTRE –maton yksinkertainen tyyli sopii niin pienen pöydän alle kuin vaikkapa joulun aikaan kuusenmatoksi.

Kaikki JYSKin tekstiilit eli tuotteet, joissa vähintään 80% tuotteen painosta on tekstiiliä, täyttävät OEKO-TEX vaatimukset ja valtaosalla JYSKin tekstiilituotteista on OEKO-TEX Standard 100– merkintä. Turvallinen tekstiili -merkityt tuotteet on testattu Kansainvälisen OEKO-TEX® liiton taholta terveydelle haitallisten kemikaalien ja väriaineiden varalta.

Tuotteet ovat saatavina JYSK.fi verkkokaupassa heinäkuun puolivälistä alkaen ja  Suomen JYSK -myymälöissä elokuun alussa.

Katso lisää syksyn uutuustuotteita täältä.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.