Talven tunnelmaa kotiisi

Marraskuun ensimmäisenä päivänä JYSK lanseeraa uuden Nordic Mood -malliston. Tämän vuoden malliston inspiraationa on Pohjoismaiset jouluperinteet, joulukuuset ja hurmaavat vihreän eri sävyt.

JYSKin uusi mallisto huokuu lämpöä ja kodikkuutta. Useita eri sisustustuotteita sisältävä Nordic Mood - mallisto koostuu niin lyhdyistä, kyntteliköistä kuin pehmeistä sisustustekstiileistäkin.

Eri sävyjä ja materiaaleja kuten samettia, messinkiä, lasia ja keraamisia esineitä yhdistetään keskenään. Joulukuusen koristeet, kranssit ja kynttilänjalat tuovat jouluista tunnelmaa. Kodikasta tunnelmaa saa korostettua pehmeillä koristetyynyillä ja lämpimillä huovilla. Erityisen suosittuja ovat vihreän eri sävyt.

Uutuudet ovat juuri saapuneet myymälöihin ja niitä on mahdollista ostaa myös verkkokaupasta JYSK.fi

Mallisto koostuu seuraavista tuotteista:

• Sivupöytä TAPS valkoinen/bambu
  • Huopa LINNEA 130x180cm vihreä ja harmaa
  • Bambukori AGNE 20x26x15cm
  • Lyhty ASGER 25x10x17cm
  • Lämpökynttilänjalka ROSENVARTS korkeus 18cm
  • Kynttilänjalka HEULANDIT korkeus 12cm
  • Kynttilänjalka AURVANDIL korkeus 8cm
  • Joulukoriste (kuusi) AKTINOLIT korkeus 20cm
  • Joulukuusi ledvaloilla SPEKTROLIT
  • Kranssi (ledvalot ja ajastin) FENRIS
  • Koristetyyny BONDEROSE 35x50cm vihreä
  • Koristetyyny VANDIRIS 45x45cm
  • Kynttilänjalka SIGYN 9x9x28cm
  • Koristetarjotin FRITS 30x2cm

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.