Talven tunnelmaa kotiisi

Marraskuun ensimmäisenä päivänä JYSK lanseeraa uuden Nordic Mood -malliston. Tämän vuoden malliston inspiraationa on Pohjoismaiset jouluperinteet, joulukuuset ja hurmaavat vihreän eri sävyt.

JYSKin uusi mallisto huokuu lämpöä ja kodikkuutta. Useita eri sisustustuotteita sisältävä Nordic Mood - mallisto koostuu niin lyhdyistä, kyntteliköistä kuin pehmeistä sisustustekstiileistäkin.

Eri sävyjä ja materiaaleja kuten samettia, messinkiä, lasia ja keraamisia esineitä yhdistetään keskenään. Joulukuusen koristeet, kranssit ja kynttilänjalat tuovat jouluista tunnelmaa. Kodikasta tunnelmaa saa korostettua pehmeillä koristetyynyillä ja lämpimillä huovilla. Erityisen suosittuja ovat vihreän eri sävyt.

Uutuudet ovat juuri saapuneet myymälöihin ja niitä on mahdollista ostaa myös verkkokaupasta JYSK.fi

Mallisto koostuu seuraavista tuotteista:

• Sivupöytä TAPS valkoinen/bambu
  • Huopa LINNEA 130x180cm vihreä ja harmaa
  • Bambukori AGNE 20x26x15cm
  • Lyhty ASGER 25x10x17cm
  • Lämpökynttilänjalka ROSENVARTS korkeus 18cm
  • Kynttilänjalka HEULANDIT korkeus 12cm
  • Kynttilänjalka AURVANDIL korkeus 8cm
  • Joulukoriste (kuusi) AKTINOLIT korkeus 20cm
  • Joulukuusi ledvaloilla SPEKTROLIT
  • Kranssi (ledvalot ja ajastin) FENRIS
  • Koristetyyny BONDEROSE 35x50cm vihreä
  • Koristetyyny VANDIRIS 45x45cm
  • Kynttilänjalka SIGYN 9x9x28cm
  • Koristetarjotin FRITS 30x2cm

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki