Uusi Nordic Mood -mallisto tuo harmoniaa kodin sisustukseen

Uusi Nordic Mood -mallisto tuo harmoniaa kodin sisustukseen

Koti on paikka, jossa haluamme unohtaa ympäröivän maailman ja kokea harmoniaa ja rauhoittavaa tasapainoa. JYSKin uuden Nordic Mood -malliston hillityt värisävyt tuovat rauhallista ilmettä kotiisi ja inspiroivat rentoutumaan.

- Mallisto sopii luonnonmateriaaleja suosivaan trendiin käsintehdyllä, luonnollisella ja harmonisella ulkonäöllä. JO-keraamisella astialla on tyylikäs muotoilu, ja EIRIK -säilytyskori on valmistettu meriruohosta, kertoo Tina Nymann, JYSKin kodin sisustustuotteiden sisäänostaja.

Uudessa mallistossa kestävyys ja vastuullisuus on tärkeässä asemassa. BJORK-säilytyslaatikot on valmistettu kierrätetystä paperista ja niitä on saatavana kahta eri kokoa. Useaan eri huoneeseen sopiva KEJSERKRONE -matto on valmistettu kierrätetyistä, nahkaisista ylijäämäpaloista.

JYSK esittelee myös uudet NILS-ostoskassit, jotka on valmistettu polyesteristä ja kierrätetystä puuvillasta. Kangaskassit on saatavana antrasiittiharmaana, armeijanvihreänä ja terrakottana.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.