Entistä suurempi JYSK Äänekoski avaa ovensa tänään

Entistä suurempi JYSK Äänekoski avaa ovensa tänään

JYSKin Äänekosken myymälä on saanut uuden, valoisamman ilmeen ja avarammat tilat juuri valmistuneen remontin myötä. Myymälää on laajennettu reilulla 300 neliöllä sekä myymälän valaistus ja värimaailma on uusittu. Selkeämmän pohjaratkaisun ja uusien myymäläkalusteiden ansiosta syksyn uutuudet ja kodin sisustamisen tuotteet saadaan esille aiempaa inspiroivammalla tavalla. Suuremmat tilat vastaavat paremmin kasvavien asiakasmäärien ja valikoiman tarpeisiin.

Uudistus on osa JYSKin mittavaa projektia, jossa kaikkiin ketjun myymälöihin päivitetään yhtenäinen myymäläkonsepti Suomessa ja muualla Euroopassa. JYSK Äänekoski avattiin nykyisellä paikallaan vuonna 2003 ja tämä on ensimmäinen mittavampi uudistus.

- Tieto myymälän laajennuksesta on otettu asiakkaiden keskuudessa positiivisesti vastaan ja remontin aikana käyneet asiakkaat ovat kehuneet, miten myymälä on muuttunut valoisammaksi ja tilavammaksi. Tyhjät liiketilat ovat aiheuttaneet paikkakunnalla huolta ja olemme saaneet kiitosta toiminnan jatkuvuudesta, kertoo myymäläpäällikkö Maiju Arve.

- Olemme todella ylpeitä uudesta myymälästämme. Syksyn ja joulusesongin jälkeen odotamme innolla myös jo kevättä ja puutarhakauden avausta. Lisätilan ansiosta saamme muun muassa puutarhakalusteet aiempaa tilavammin esille sisälle myymälään.

Uudistetun JYSKin avajaisia vietetään torstaina 30.9.2021 klo 9 lähtien.

Osoite: Torikatu 1, 44100 Äänekoski

Kategoriat

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on Suomessa yli 90 myymälää ja 800 työntekijää, sekä kansainvälisesti yli 3000 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 50 maassa. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. JYSKin liikevaihto on 4.4 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.