JYSK 25 vuotta Forssassa

JYSK 25 vuotta Forssassa

Forssan JYSK -myymälä on palvellut asiakkaitaan Forssassa 25 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi myymälä uudistuu täysin ja muuttaa uusiin, suurempiin tiloihin toukokuun aikana.

Forssan JYSK -myymälä valmistautuu kesäsesonkiin muuttamalla uusiin tiloihin Tapulinkujalle. Suuremmat tilat vastaavat paremmin kasvavien asiakasmäärien ja valikoiman tarpeisiin.

Muuton yhteydessä myymälä päivitetään ketjun uusimpaan konseptiin. Luvassa on aiempaa valoisampi myymälä, jossa selkeämmän pohjaratkaisun ja uusien kalusteiden avulla tuotteet saadaan aiempaa inspiroivimmin esille. Uuden myymälän yhteyteen tulee iso ulkopiha, jossa puutarhakalusteita voidaan esitellä huomattavasti laajemmin.

Varsinainen myymälän sisustaminen uusine myymäläkalusteineen aloitetaan uusissa tiloissa vielä huhtikuun aikana. Uusi myymälä avataan asiakkaille torstaina 20. toukokuuta kello 9.

Sortohaankujan myymälä on avoinna sunnuntaihin 16. toukokuuta saakka.

JYSK Suomi

• Ensimmäinen myymälä avattiin Turkuun vuonna 1995.
  • JYSK-myymälöitä on Suomessa 88 ja henkilöstöä 750.
  • JYSK Forssa muuttaa uusiin tiloihin toukokuun 2021 aikana.
  • Uusi myymälä avataan 20.5. 2021 kello 9 osoitteessa Tapulinkuja 1

Alueet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 3000 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.8 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.