Tilaisuuden juonsi Tanja Finne (vas.) Domakers ja Riikka Juutila JYSK

JYSK Garden 2023-tilaisuus houkutteli paikalle suuren joukon kiinnostuneita

Paikalla oli lähes sata toimittajaa, sisustussuunnittelijaa ja vaikuttajaa kuulemassa JYSKin tulevan kesän trendeistä ja kalusteuutuuksista. Kevään ja kesän 2023 malliston lisäksi JYSK REDIn myymälään oli rakennettu viisi inspiroivaa kokonaisuutta, jotka sopivat tilaan kuin tilaan. Kokonaisuudet oli koonnut JYSKin myyjä Riikka Juutila, joka on toiminut yli 15 vuotta somistusten ja stailausten parissa. Hän kertoi JYSK valikoimien skandinaavisten sisustustrendien inspiraatiosta, väreistä ja yksityiskohdista.

Luonnolla on ollut 2023 puutarhamallistossa inspiroiva vaikutus ja ovat täydellinen valinta niille, jotka arvostavat ajatonta estetiikkaa, pehmeää muotokieltä ja rentoa ilmettä. Väreissä korostuvat maanläheiset, murretut värit.

Urban City on kokonaisuus, joka soveltuu korkeaan ja pelkistettyyn loaft-tyyliseen tilaan. Vastuullisuus ja ekologiset arvot ovat tärkeä osa JYSKin arvomaailmaa, mikä ohjaa tuotekehitystä entistä vahvemmin. Kaikki JYSKin puiset puutarhakalusteet ovat valmistettu FSC-sertifioidusta kovapuusta tai tiikistä. SADBJERG -pinottava puutarhatuoli on valmistettu valtamerestä kerätystä muovista, myös vahva alumiinirunko ja tiikkiset käsinojat ovat kierrätysmateriaalia. Kuvassa: Landskrona betonipöytä, Brudeand komposiittilaatat, Kolding varjo, Ekoxe valoruukku, Havest olivipuut, Semester patterivalaisin, Festing valoketju, Fluga betoniruukut ja Alkekonge patterivalaisin.

Summer Capin on hyppäys lapsuuden kesiin, jotka kestivät ikuisuuden. Kesän kiireettömyys, 60–70-luvun värit, hapsut ja baden baden -tuolit vievät meidät lapsuuden mummolaan. JYSKin mallistosta löytyy paljon erilaisia tekoheiniä ja -kukkia sekä erilaisia koreja ja ruukkuja. Kuvassa: Bording lounge tuolit, vihreä Borre pöytä, Knekkand puulaatat, aurinkotuoli Bagmarken, Beldringe sivupöytä, Yppenbjerg vihreä hapsuvarjo, Thorulf tekoheinä.

Small Lounge on sekoitus erilaisten värien muotoa ja kirjoa. Tänä kesänä vietämme rentoa elämää ja uskallusta yhdistää eri asioita keskenään. Kuvassa: Gjern riipputuoli, Ugilt kärry, Idre sivupöytä, Sandeltre matto, Trana kukkalaatikot, Yppenbjerg keltainen varjo, Vannrikse patterivalaisin.

Hidden Garden kätkee sisälleen rakkauden luontoon ja kasvillisuuden runsauden. Tänä kesänä JYSK hellittelee niitäkin, joilla ei ole viherpeukaloa. Mallistosta löytyy paljon tekokasvillisuutta, kukkia, kasveja ja heinää. Kuvassa: Holte pöytä, Fjellerup tuolit, Valkoinen riippuvarjo, Nittedal riippukeinu, Skarv suihkulähde, Brillian valkoiset ruukut, Stokkand nature kukkalaatikot.

JYSKin laajasta valikoimasta löytyy varusteet myös piknikille.

Lisää puutarha kuvia kuvapankissamme.
Katso video tilaisuudesta.

Inspiraatiota verkkokaupassamme.
Kuvat Jonna Öhrnberg

Kategoriat

JYSK on kansainvälinen, tanskalaisomisteinen huonekaluketju. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli 3200 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kollegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 4,87 miljardia euroa tilikaudella 2021/22.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.