JYSK kevään 2021 trendit

JYSK esitteli Tanskassa järjestetyssä JYSK LIVE SS21 -tilaisuudessa kevään 2021 trendit ja puutarhasesongin uutuuksia. Luonnonmateriaalit, ajattomuus ja yhdisteltävyys ovat avainsanoja kauden valikoimassa.

JYSK LIVE Spring/Summer 2021 -virtuaalisesti järjestettyyn tilaisuuteen osallistui vaikuttajia ja median edustajia useista maista. Tilaisuudessa kansainväliseltä aitiopaikalta kauden trendeistä kertoi JYSK Range & Design Manager Rikke Blæsild. JYSK Sustainability Manager Sam Harrington puolestaan kertoi uudistuvasta vastuullisesta tuotevalikoimasta.

JYSKin kevätuutuudet ovat saaneet inspiraation kolmesta eri teemasta.

BASIC COLORS SS21

Huomio perusväreissä ei tarkoita lainkaan tylsää, vaan rauhallisen värikartan ansiosta huomio siirtyy pintastruktuureihin, tekstuureihin, luonnonmateriaaleihin, lasiin sekä metalliin.

Valkoisen ja harmaan sävyt täydentyvät muilla neutraaleilla kuten hiekan, ruskean ja vaalean keltaisen sävyillä, jotka tuntuvat hienostuneen ylellisiltä. Hiekkasävyjen ja ruskean suosio jatkaa nousuaan.

Metallia yhdistetään luonnonmateriaalien kanssa. Selkeät linjat yhdistävät sekä sisälle että ulos tarkoitettuja kalusteita ja luovat skandinaavisen, harmonisen yleisilmeen.

Kaarevat muodot jatkavat edelleen trendikkäinä. Erilaisia luonnonmateriaaleja nähdään niin kalusteissa, matoissa, säilytyskoreissa kuin kukkaruukuissakin. Rottinki, juutti ja FSC-sertifioitu tiikki tai kovapuu näyttää hyvältä yhdistettynä esimerkiksi mustan pulveripinnoitetun metallin kanssa.

INFUSION SS21

Haluamme koskettaa ja tuntea erilaisia pintoja ja muotoja. Liikumme ulkona ja nautimme luonnosta vastapainona hektiselle työlle tai näytön ääressä istumiselle.

Värikartta koostuu oliivin vihreän ja vihreän eri sävyistä sekä sinisestä ja niihin yhdistetään luonnon sävyjä ruskeaa, keltaista ja tummaa sinistä. Värit sopivat erityisesti skandinaaviseen sisustukseen.

Värikkyyttä nähdään myös puutarhakalusteissa esim. GASSUM -puutarhatuolissa vihreä metallirunko on yhdistetty tummempaan puuhun. Luonnonmateriaalien suosio kasvaa edelleen. Sisustustuotteiden kuten juuttimattojen, korien, kukkaruukkujen ja lyhtyjen avulla saa parvekkeelle tai pihalle uutta, lämpimämpää ilmettä.

SCANDINAVIAN SENSE

Kevään 2021 uudet SCANDINAVIAN SENSE -pussilakanat ja pyyhkeet ovat saaneet inspiraationsa INFUSION-trendistä. Löydät lisätietoa kierrätysmateriaalista valmistetusta valikoimasta täältä.

MINDFUL GARDEN SS21

Nimensä mukaisesti tämä trendi saa myös inspiraation luonnosta, kuivakukkien ja ruohon vihreän eri sävyistä.  Lämpimät ja poltetut punaisen sävyt yhdistetään beigen kanssa. Ripaus mustaa syventää värikkyyttä ja tuo teollista vaikutelmaa.

Ilmeeltään trendi on naisellisempi ja boheemi, sillä kuvioita kuten raitoja, ruutuja ja kukkia yhdistetään rohkeasti keskenään. Iloinen ja optimistinen lähestymistapa muistuttaa 70-luvun kesäiltoja.

Keraamisten esineiden ja astioiden heijastavat pinnat ja pehmeät tekstiilit mielenkiintoisine pintoineen tuovat ilmettä sisustukseen.

Kukat tekevät suuren jälleen paluun, mutta uudessa muodossa ja niitä nähdään erityisesti vuodetekstiilien kevään uutuuksissa.

Lisää inspiraatiota lehdistölle tehdystä koosteestamme:

JYSK outdoor living 2021

Kevään puutarhakalusteiden ja sisustustuotteiden uutuudet ovat saapuneet JYSK Suomen myymälöihin ja verkkokauppaan JYSK.fi.
    Painokelpoiset kuvat puutarhakalusteista löytyvät täältä ja sisustustuotteiden uutuuksia löydät täältä.

Lisätietoja: JYSK Suomi Sales & Marketing Manager Riikka Nuutinmäki, rle@jysk.com.

Aiheet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 3000 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.8 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.