Ohita
JYSK on valittu toista kertaa peräkkäin yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista Great Place to Work -tutkimuksessa. JYSK edusti finalistijoukon ainoana toimijana kaupan alaa.

JYSK on jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

JYSKin tavoitteena on olla kaupan alan houkuttelevin työpaikka. Great Place to Work® julkaisee vuosittain listan Suomen parhaista työpaikoista ja JYSK valittiin tänä vuonna kuudenneksi suurten yritysten sarjassa.

Suomen parhaat työpaikat 2022 on nyt julkaistu. JYSK on valittu toista kertaa peräkkäin yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista Great Place to Work -tutkimuksessa. JYSK valittiin tänä vuonna kuudenneksi suurten yritysten sarjassa.

JYSK edusti finalistijoukon ainoana toimijana kaupan alaa.

Suomen parhaat työpaikat 2022 -tunnustuksen saaminen on seurausta pitkäjänteisestä työstä loistavan työpaikan rakentamiseksi.

- Meillä on osaavat ja upeat työntekijät, joille kuuluu tästä saavutuksesta suurin kiitos. Meillä on hieno yrityskulttuuri ja arvot, teemme töitä hyvän johtamisen eteen, koulutamme ja kehitämme henkilökuntaamme jatkuvasti, jotta pystymme myymälöissämme antamaan Suomen parasta asiakaspalvelua, kertoo JYSK Suomen HR Manager Leena Saario.

Great Place to Work® on koonnut listan Suomen parhaista työpaikoista jo 20 vuoden ajan. Tutkimukseen osallistuneet yritykset jaettiin kolmeen kokoluokkaan yrityksen henkilöstömäärän mukaan.

Lisätietoja:

Leena Saario, JYSK Suomi HR Manager, 050-598 6166, lsaa@jysk.com

Lue lisää Great Place to Work® -sertifioinnista: https://www.greatplacetowork.fi/

Kategoriat

JYSK on kansainvälinen kodintuotteiden jälleenmyyjä skandinaavisilla juurilla, minkä ansiosta sisustus on helppoa joka huoneessa, missä tahansa kodissa tai puutarhassa.

Yli 3100 myymälällä ja 50:llä verkkokaupalla eri maissa, on JYSKillä aina ollut huipputarjouksia ja asiantuntevaa palvelua lähellä, riippumatta siitä millä tavalla asiakas haluaa tehdä ostoksensa.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 28 500 kollegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto on 5,255 miljardia euroa tilikaudella 2020/21. JYSKin liikevaihto on 4,4 miljardia euroa tilikaudella 2020/21.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.