JYSKin hempeät ja lempeät sävyt johdattavat kauniiseen puutarhakesään

JYSKin hempeät ja lempeät sävyt johdattavat kauniiseen puutarhakesään

Vaaleat, hempeät hiekan ja beigen sävyt valloittavat JYSKin kesän 2024 puutarhamalliston. Valikoimasta löytyy siroja kokonaisuuksia pieniinkin parvekkeisiin, isoja ruokailuryhmiä sekä ylellisiä oleskeluryhmiä.

EJLBYn siron vaikutelman tuo polyrottingista punottu kudelma selkä- ja käsinojissa. Vaaleat pehmusteet ovat laadukkaat sekä huoltovapaat. Sohvapöydän kuultava pinnoite tulee keramiikasta. VEDBY on löhöilijän unelma, joka on mitoitettu viidelle henkilölle, mutta on parhaimmillaan yksin tai kaksin valloitettuna. VEDBY on joka sään lounge-sohva, jonka voi huoletta kesällä jättää sään armoille. Pehmusteet ovat nopeasti kuivuvaa vaahtomuovia, joka ei ime kosteutta itseensä. Kangasverhoilu on vettä ja tahroja hylkivää sekä UV-suojattu, mikä estää värin haalistumisen. Puutarhapöytä DALERin materiaali on sementtiä ja pysyy myrskyiselläkin säällä hyvin paikallaan.

DAGSVALD-puutarhapöydän pituus on 190 cm, jonka ääreen mahtuu isompikin ryhmä. VANTORE-tuolit ovat kevyet ja helposti siirrettävissä. Tuoleja on saatavilla valkoisen lisäksi tumman hiekan ja oliivin vihreänä. Uusi UDBYNEDER-pöytä on FSC-sertifioitua tiikkiä ja TUERNE tuolit tuovat säväyksen boho-tunnelmaa sisaltekstuurillaan, vaikka materiaali todellisuudessa on helppohoitoista polyrottinkia. Tämä kokonaisuus on täydellinen valinta lasiterassille tai suojaisan omenapuun alle. Kesän jälkeen nämä voidaan siirtää vaikka sisäkalusteiksi.

Viime kesän mallistosta tuttu ja ihastuttava DANNEMARE-lepotuoli on saanut seurakseen keinotuolin. Keveä yleisilme syntyy tumman harmaasta polyesteri punoksesta. HALREBENE-lepotuoli upottavineen pehmusteineen kietoo kesälomailijan pauloihinsa.

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.91 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 4,87 miljardia euroa tilikaudella 2021/22.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.