Kokkolan ja Uudenkaupungin JYSK – myymälät täysin uusittu

Kokkolan ja Uudenkaupungin JYSK – myymälät täysin uusittu

JYSKin myymälät Kokkolassa ja Uudessakaupungissa on uudistettu täysin. Myymälät ovat avarampia ja asiakkaat löytävät etsimänsä paremmin. Uudistetuissa myymälöissä, jotka avataan remontin jälkeen 30.11. asiakkaat voivat odottaa saavansa parannetun, nykyaikaisemman ja entistä inspiroivamman ostokokemuksen ja, kuten aina JYSKissä, edullisia tarjouksia kaikesta, mitä kodissa tarvitaan.

”Panostamme uusituissa myymälöissämme erityisesti nukkumiseen, ja esimerkiksi patjaosastoistamme on saatu entistäkin käytännöllisemmät. Selkeämpien pohjaratkaisujen myötä voimme esitellä myös sisustustuotteitamme paremmin. Uudenkaupungin myymälämme on remontin yhteydessä saanut enemmän tilaa ja pystymme esittelemään asiakkaillemme aiempaa enemmän huonekalumalleja,” kertoo Retail Manager Tiina Palosaari.

”Pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakkaittemme ostokokemusta, ja tämä on meille iso askel eteenpäin. Myymälävalikoiman lisäksi asiakas voi halutessaan tilata verkkokauppatuotteiden valikoimasta tuotteita noudettavaksi myymälästä. Kattava valikoimamme tarjoaa nyt ja jatkossakin laadukkaita tuotteita nukkumisesta tuotteista huonekaluihin ja kodin sisustukseen erinomaisilla hinnoilla," toteaa Retail Manager Tiina Palosaari.

JYSK avasi ensimmäisen myymälän Tanskassa 1979 ja on nykyisin yksi maailman suurimmista vähittäismyyntiketjuista nukkumisen ja elämisen alalla. JYSK myy patjoja, peittoja, tekstiilejä, sänkyjä, pöytiä, sohvia, kotitaloustarvikkeita ja puutarhakalusteita – kaikkia edullisin hinnoin, ja monet ostokset voi ottaa mukaansa samana päivänä. Vaikka tämän päivän JYSK on globaali konserni, yhtiö on aina pysynyt uskollisena skandinaavisille juurillemme.

Tietoja JYSKistä Kokkolassa:

• Myymälän koko 950 m2
  • Avauspäivä 30.11.2017
  • Sijainti Koppisentie 2, 67700 Kokkola

Tietoja JYSKistä Uudessakaupungissa:

• Myymälän koko 1100 m2
  • Avauspäivä 30.11.2017
  • Sijainti Ketunkalliontie 3, 23500 Uusikaupunki

Lisätietoja:

Retail Manager Tiina Palosaari, tpal@jysk.com

Alueet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 500 myymälää ja 21 000 työntekijää 49 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa ja Itävallassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaja on tanskalainen liikemies Lars Larsen, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 27 miljardia Tanskan kruunua. JYSKin liikevaihto on 23,2 miljardia Tanskan kruunua.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.