Joulun tunnelman voi luoda pienillä sisustuselementeillä.

Luo joulun tunnelma Nordic Mood-malliston tuotteilla

Yhdistelemällä olemassa olevaan sisustukseen perinteisiä joulun koristeita luot lämpimän ja kodikkaan joulutunnelman kotiisi. Kaikkea ei aina tarvitse vaihtaa kerralla.

Joulu on iloista juhlan aikaa, jota vietetään paljon läheisten ja rakkaiden kanssa. Lämmin joulutunnelma kotona kutsuu yhdessäoloon. Uudella Nordic Mood -mallistolla koti on helppo pukea jouluun.

JYSKin ostaja Tina Nyman antaa vinkkejä, miten luoda joulutunnelmaa kotiin.

ELDARIT-kynttiläjalka sointuu sesongin mukaan. Sen orgaaninen muotokieli ja rustinen materiaali yhdessä miellyttävien ja lämpimien värien kanssa sytyttää joulutunnelman.

- Vaihda kynttilänjalkaan joulunväriset kynttilät ja ilme on valmis, vinkkaa, Tina.
Jouluun kuuluu myös ripaus kimallusta ja loistetta. ROBERT-vaasi GAVE-keinokukilla FREKE-sisustustarjottimella tuo lämmintä kuparin hohdetta joulusisustukseen.

Perinteinen joulu modernilla ilmeellä

Me JYSKissä rakastamme tonttuja ja ne sopivat täydellisesti klassiseen punaiseen joulusisustukseen. Uudessa Nordic Mood-mallistossa ujostelevat tontut hymyilevät lakkinsa suojissa.

–Tontut kuuluvat joulukuuhun. Halusimme mallistoomme tonttuja, jotka sopivat yhteen modernin sisustuksen kanssa. HALM-tonttu on hyvä esimerkki joulukoristeesta, joka taatusti soveltuu moneen kotiin. Rauhaisen punainen sävy yhdessä harmaan kanssa säteilevät lämpöä. Teleskooppijalkojen ansiosta tontun korkeutta ja asentoa on helppo säätää, kertoo Tina.

Lämmintä jouluista tunnelmaa voidaan luoda myös koristetyynyillä ja peitoilla. Kodikkuutta tuo Nordic Moodin TRILOBIT-tilkkutäkki yhdessä punaisen RIND-samettityynyn kanssa, jossa tuikkivat kultaiset tähdet.

Joulun tuotteet tulevat myyntiin JYSK kauppoihin ja verkkokauppaan 6.10.2022

Malliston kohokohdat

• Antiikkimessingin värinen FENJA-kynttelikkö on elegantti ja herkkä tapa tuoda kynttilänvaloa joulusisustukseen.
  • Koristeellinen NIDHUG-tyyny täydentää idyllistä tunnelmaa olohuoneessa, jonka takassa loimuaa tuli ja jouluelokuvat pyörivät televisiossa.
  • Joulutonttu NABBI on moderni versio perinteisestä tontusta, josta huokuu joulua ja lämpöä.

Aiheet

JYSK on kansainvälinen, tanskalaisomisteinen huonekaluketju. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli 3200 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kollegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 4,87 miljardia euroa tilikaudella 2021/22.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Liitetyt tapahtumat

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.