Uusi JYSK-myymälä Helsingin Kaisaniemeen aukeaa torstaina 1.10.2020

Uusi JYSK-myymälä Helsingin Kaisaniemeen aukeaa torstaina 1.10.2020

JYSK jatkaa myymäläverkoston laajentamista ja avaa uuden myymälän Helsingin ydinkeskustaan Kaisaniemeen.

Yhtenä JYSKin tavoitteista on olla helposti asioitavissa, lähellä asiakkaita. Ketjulla on entuudestaan Helsingissä myymälät myös Helsingin Ruoholahdessa, Forumissa, Redissä, Arabiassa, Lanternassa, Itäkeskuksessa sekä Vuosaaressa.

Kaisaniemen myymälä täydentää kauppakeskus Forumin ja Redin city-myymälöiden tarjontaa tuomalla keskustaan täyden valikoiman huonekaluja, kodin sisustamisen ja nukkumisen tuotteita. Heti avajaisten jälkeen myymälöihin saapuu kauden ulko- ja sisävalot sekä ensimmäiset jouluiset tekstiilit ja koriste-esineet.

Helppo asioida

Uusi myymälä sijaitsee lähellä Helsingin Yliopistoa. Skandinaavisen ja trendikkään syksyn valikoiman odotetaan houkuttelevan myös runsaasti opiskelijoita asioimaan myymälässä.

- JYSKin valikoima tarjoaa laajan valikoiman edullisia tuotteita kodin sisustamiseen. Pienempien asuntojen neliöissä monikäyttöiset ja toimivat huonekalut ovat tärkeitä. Kaisaniemen myymälässä asiakkaidemme on mahdollista nähdä ja testata useiden huonekalujemme mallikappaleita esimerkiksi ennen tuotteen ostamista verkkokaupasta, kertoo aluepäällikkö Irina Salonen.

1200 neliön myymälä sijaitsee Helsingin Yliopiston metroaseman läheisyydessä, joten asiointi myymälässä matkan varralla on nopeaa ja vaivatonta. Tuotteet voi kätevästi varata netissä etukäteen ja noutaa itse myymälästä. Isommille tuotteille kuten sängyille tai huonekaluille on tietenkin tarjolla on myös mahdollisuus kotiinkuljetukseen, aluepäällikkö Irina Salonen jatkaa.

JYSK Kaisaniemi on ketjun 87. myymälä ja sen avajaisia vietetään torstaina 1.10. klo 9 alkaen.

- JYSK toteuttaa useita varotoimenpiteitä tehdäkseen myymälän avajaisjuhlista mahdollisimman turvalliset sekä työntekijöille että asiakkaille. Avajaistarjoukset ovat voimassa viikon, joten asiakkaiden on mahdollistaa hyödyntää huipputarjouksia esimerkiksi asioimalla hiljaisempana ajankohtana myymälässä. Henkilökunta on ohjeistettu erillisellä ohjeistuksella avajaisviikkoa ajatellen, ja myymälässä on kiinnitetty erityistä huomiota mahdollisten ruuhkatilanteiden hoitamiseksi, kertoo Retail Manager Tiina Palosaari.

Osoite:

JYSK Kaisaniemi, Kaisaniemenkatu 5, 00100 Helsinki. Helsingin Yliopiston metroasema, K-Supermarketin vieressä.

Alueet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja 23 000 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa ja Itävallassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 3.794 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.