KICKS Beauty lanseerasi innovatiiviset Self Tan -välineet itseruskettavien tuotteiden levittämiseen

KICKS Beauty lanseerasi kolme uutta innovatiivista välinettä itseruskettavien tuotteiden levittämiseen. Laadukkaat ja ergonomisesti suunnitellut itseruskettavien tuotteiden levitykseen tarkoitetut Self Tan -välineet antavat kauniin tasaisen lopputuloksen.

KICKS Beauty on kehittänyt innovatiiviset välineet itseruskettavien tuotteiden levittämiseen niin vartalolle kuin myös kasvoille. Välineet on suunniteltu helpottamaan itseruskettavien tuotteiden levittämistä niin, että käsiin ei jää itseruskettavien tuotteiden jättämiä tahroja ja lopputulos on tasainen. Siveltimien varren ergonominen muotoilu parantaa käyttökokemusta ja siveltimien synteettiset, tiheät harjakset levittävät itseruskettavan tasaisesti ja virheettömästi. Levityskintaan pehmeät reunat ja samettimainen pinta luovat mielekkään levityskokemuksen.

Tuotesarja sisältää kaksi sivellintä ja yhden kintaan. Siveltimien kaunis kultainen sävymaailma ja kintaan klassinen musta sävy näyttävät kauniilta myös kylpyhuoneessa.

• KICKS Self Tan Applicator Body -sivellin soveltuu parhaiten vartalolle suunnattujen itseruskettavien tuotteiden tasaiseen ja helppoon levittämiseen. Siveltimen uniikki ja ergonominen muotoilu mahdollistaa itseruskettavan levityksen myös haastaville alueille, kuten polville ja kyynärpäille. Hinta 16,90€.
  • KICKS Self Tan Applicator Face -sivellin soveltuu parhaiten kasvoille suunnattujen itseruskettavien tuotteiden tasaiseen ja helppoon levittämiseen. Siveltimen ovaali muoto ja joustava varsi mahdollistavat tasaisen levityksen. Hinta 19,90€.
  • KICKS Self Tan Applicator Mitt -levityskinnas luo kauniin tasaisen ja viimeistellyn lopputuloksen. Levityskintaan pehmeät reunat ja samettimainen pinta luovat mielekkään levityskokemuksen. Hinta 5,90€.

Kaikki Self Tan -välineet myydään erikseen. Tuotteet ovat myynnissä KICKS-myymälöissä ja - verkkokaupassa kicks.fi

Lisätiedot:
Marsaana Communications, Sarah Grünn, sarah@marsaana.com

Kategoriat

KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel - ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä. KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.