Ella’s Kitchenin herkulliset luomumaissinaksut saapuvat Suomeen

Ella’s Kitchen uudistaa lastenruokakategoriaa tuomalla markkinoille maustetut luomumaissinaksut. Maissinaksut valmistetaan luomumaissijauhoista ja ne ovat täysin lisäaineettomia. Uutuusnaksut saapuvat aluksi Keskon valikoimiin.

Ella’s Kitchen -maissinaksut sopivat lapsille 6kk iästä alkaen ja ne on suunniteltu juuri oikean kokoisiksi sekä muotoisiksi pinsettiotteen harjoitteluun. Naksut sopivat käteväksi välipalaksi myös isommille lapsille.

”Suomen valikoimaan saamme suussasulavista naksuista sekä suolaisen että makean version, makuina porkkana&palsternakka sekä mansikka&banaani. Vastaanotto uutuusnaksuille on ollut erittäin positiivinen ja tämän tyyppisille tuotteille on markkinoilla kysyntää. Naksut sopivat mainiosti eri tilanteisiin ja uudelleensuljettava pussi tekee naksuista todella käteviä”, kertoo Ella’s Kitchenin tuoteryhmäpäällikkö Sanna-Kaisa Hyvärinen.

Tuotetiedot

Porkkana-palsternakka -naksut 20g

Ainesosat: Luomumaissijauhoa 72%, luomuauringonkukkaöljyä 15%, kuivattua luomuporkkanaa 8%, kuivattua luomupalsternakkaa 4%, <1% luomuvehnäleseitä, luomusipulia <1%, luomutimjamia <0,1% (saattaa sisältää maitoa ja soijaa).

Mansikka-banaani -naksut 20g

Ainesosat: Luomumaissijauhoa 75%, luomuauringonkukkaöljy 13%, kuivattua luomubanaania 8%, kuivattua luomumansikkaa 3%, kuivattua luomuvadelmaa <1%, luomuvehnälesettä <1%, tiamiini (B1-vitamiini) <0,1%.

Suositushinta

1,69-1,79 €

Lisätiedot ja tiedustelut:

Lejos Oy, Tuoteryhmäpäällikkö Sanna-Kaisa Hyvärinen, sanna-kaisa.hyvarinen@lejos.fi, p. 040 823 7966
Lejos Oy, Viestintä Emmi Rönkkönen, emmi.ronkkonen@lejos.fi, p. 040 838 1215

Ella’s Kitchen on Ellan isän, Paulin, perustama yritys. Paul haluaa, että kaikilla hänen sukupolvensa lapsilla tulisi olla mahdollisuus syödä parempaa ruokaa ja huomata, että terveellinen ruoka voi olla hauskaa, maistuvaa ja siistiä. Näin syntyivät puhtaat, terveelliset ja herkulliset Ella’s Kitchen -tuotteet.