​Löfbergsille kansainvälinen kumppanuussopimus

​Löfbergsille kansainvälinen kumppanuussopimus

Löfbergsin kahvipaahtimosta tulee kahden Euroopan arvostetuimman kahvitapahtuman virallinen kumppani. Sopimus kestää kolme vuotta ja kattaa UK Coffee Leader Summit -tapahtuman Lontoossa sekä The European Coffee Symposium -tapahtuman, joka järjestetään vuonna 2018 Milanossa. Tapahtumat järjestää Allegra.

-Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus luoda suhteita, jotka ovat tärkeitä kansainvälisen laajentumisemme kannalta, sanoo Löfbergsin toimitusjohtaja Lars Appelqvist.

Ruotsalainen Löfbergs perustettiin vuonna 1906, ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista perheomisteisista kahvipaahtimoista. Viime vuosikymmenen aikana yritys on kasvanut sekä orgaanisesti että yritysostojen kautta. Tällä hetkellä Löfbergs myy kahvia noin kymmenellä markkinalla. Myynti keskittyy erityisesti Eurooppaan ja Kanadaan. Neljä kymmenestä kahvikupillisesta myydään Ruotsin ulkopuolella.

Alansa johtaja
Lontoossa pidettävä UK Coffee Leader Summit sekä European Coffee Symposium keräävät yhteen lähes tuhat päätöksentekijää Out of Home -alalta, eli hotelli-, ravintola- kahvila- ja palvelualalta.

-Olemme tämän alan johtava toimija Ruotsissa, ja meillä on hyvät mahdollisuudet laajentaa myös muille markkinoille, esimerkiksi Isoon-Britanniaan, jossa olemme jo päässeet kasvuun, kertoo Lars Appelqvist.

Löfbergs nostaa tapahtumissa esille laajaa kahvivalikoimaansa sekä kasvavaa kylmien kahvijuomien valikoimaansa, johon kuuluvat ICE‑, Cold Brew‑ ja Caffeine Water ‑tuotteet.

Lisätietoa:
Leif Sjöblom, Löfbergsin Suomen Out of Home, puh + 46 (0)70-248 84 67, leif.sjoblom@lofbergs.se

Aiheet

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 340 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,9 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Coffee Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD