"Blue foods" eli sininen ruoka -  kestävän kalastuksen rooli kasvavan väestön ruokkimisessa

Uutinen -

"Blue foods" eli sininen ruoka - kestävän kalastuksen rooli kasvavan väestön ruokkimisessa

Liikakalastuksen torjuminen hyödyttää kaikkia: Monimuotoisten merien luonnonvarojen säilyttäminen antaa useammalle ihmiselle mahdollisuuden saada terveelliseen elämään tarvitsemiaan ravintoaineita, mikä auttaa parantamaan elinoloja, suojelemaan merten ekosysteemejä ja vähentämään elintarviketuotannon ympäristövaikutuksia. Raporttimme antaa yleiskatsauksen luonnonvaraisten merenelävien roolista maailman kasvavan väestön ruokkimisessa osana YK:n "sinistä muutosstrategiaa".

Lue englanninkielinen raporttimme täällä.