Jokainen uutinen on jakamisen arvoinen

Hyvä, lämmin, hellä, on mieli jokaisen...

Kiitos vaikuttavasta työstäsi. Vuosi 2020 alkaa olla loppumaisillaan. Haluamme lämpimästi kiittää sinua kuluneen vuoden yhteistyöstä.

Ei ole ollenkaan ylimitoitettua sanoa, että tekemäsi työ yhdessä Mynewsdeskin kanssa on vaikuttavaa ja herättää tunteita. Kertomillanne uutisilla on merkitystä, sillä ne eivät vaikuta vain meihin ja asiakkaisiimme, vaan voivat muuttaa myös maailmaa ja jakaa positiivisia asioita - tarina kerrallaan.

Maailman ehkä yhden menestyneimmän yrityksen, Fordin, perustaja Henry Ford sanoikin kerran:

"Innostus on tuiketta silmissäsi, tapa jolla kävelet, kädenpuristuksessasi ja vastustamattomassa tahdossa ja energiassa toteuttaa ideoitasi."

Näillä sanoilla on hyvä lähteä miettimään vuoden 2021 PR suunnitelmaa. Jokainen uutinen on jakamisen arvoinen. Odotamme innolla tulevaa vuotta ja uusia tarinoita kanssasi.

Hyvää joulua ja vaikuttavaa uutta vuotta 2021!

Teksti: Ilkka Olavi

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.