Mynewsdesk lanseeraa self help-foorumin

Blogikirjoitus -

Mynewsdesk lanseeraa self help-foorumin

Mynewsdesk on lanseerannut self help-foorumin, Kundon, asiakkailleen. Foorumin myötä asiakkaamme saavat nopeasti ja helposti vastaukset ongelmiinsa vain muutamalla klikkauksella sekä poistumatta siltä sivustolta jolla ovat.

Miten Kundo toimii?

Kundo on asiakkaillemme suunniteltu foorumi josta löytyy vastauksia ja ratkaisuja Mynewsdeskin palveluun liittyviin ongelmiin. Eli, jos sinulla herää kysymys jota joku toinen asiakkaistamme on jo ehtinyt kysyä, niin löydät vastauksen kysymykseesi heti foorumista. Jos taas olet ensimmäinen kysymystä kysyvä, Mynewsdeskin asiakaspalvelu vastaa kysymykseesi niin nopeasti kuin mahdollista, jonka jälkeen vastaus kysymykseesi löytyy foorumista, jotta muutkin asiakkaistamme hyötyisivät siitä.

Aina kun olet mynewsdeskissä näet sivun oikeassa sivussa pienen palkin jossa lukee “Mynewsdesk Support”:

Jos sinulla on kysymyksiä palvelustamme, klikkaa palkkia niin autamme sinua. Klikatessasi palkkia eteesi ilmaantuu valikko, josta voit valita haluatko esittää kysymyksen, ehdottaa parannusta palvelullemme, raportoida ongelmasta tai antaa asiakaspalautetta.

Self help-foorumimme on kehitetty yhteistyönä Kundon ja Mynewsdeskin oman tuotekehittäjän, David Billskogin kanssa.

Foorumin tarkoitus ei ole ainoastaan palvella asiakkaitamme asiakaspalvelufoorumina, vaan meille on myös tärkeää sitouttaa asiakkaamme tuotteemme kehitykseen sekä Mynewsdeskin palveluun.

Mielipiteesi ja ideasi ovat meille arvokkaita!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.