TEHOVINKKI: Lisää somekanavia Uutishuoneeseen

Blogikirjoitus -

TEHOVINKKI: Lisää somekanavia Uutishuoneeseen

Uutishuoneeseen voi linkittää omat sosiaalisen median kanavat kaksisuuntaisesti, eli Uutishuoneessa näkyy viimeisimmät päivitykset eri kanavista, ja kun Uutishuoneeseen julkaisee materiaalia, se menee haluttuihin some-kanaviin automaattisesti.

Uutena ominaisuutena voit nyt lisätä Uutishuoneeseen useita Facebook-, Twitter ja LinkedIn-kanavia aikaisemman yhden sijaan. Jos yritykselläsi on esimerkiksi useita tuotebrändejä, voit kerätä some-kanavat näkyviin yhtä aikaa. Twitterin voi linkittää seuraamaan omaa kanavaa tai mitä tahansa hashtagia. Jos esimerkiksi omalla brändisanalla on paljon keskustelua Twitterissä, niin voit nostaa ne esiin ja promota tätä keskustelua myös Uutishuoneessa. Maksimäärä näytettäviä kanavia Uutishuoneessa on 12 kappaletta.

Nyt myös LinkedIn

LinkedIn avasi loppuvuodesta rajapinnan, jonka kautta pystyy automatisoimaan oman yrityksen päivityksiä. Me Mynewsdeskissä toimme tämän toivotun ominaisuuden myös Uutishuoneisiin. Eli nyt omat uutiset ja blogipostaukset voi automaattisesti julkaista myös oman yrityksen LinkedIn-sivulla.

Voit jakaa julkaisusi yhdestä Uutishuonesta maksimissaan kahteen LinkedIn-, Twitter-, ja Facebook-tiliin sekä Flickeriin, Slideshareen, YouTubeen ja Wordpressiin. Mikäli käytössäsi on useita uutishuoneita, niin jokaiseen Uutishuoneeseen saa linkitettyä omat kanavat.

Liikaa tekniikkaa?

Ei hätää, autamme mielellämme. Laitathan viestiä asiakaspalveluumme mynewsdesk@deski.fi ja autamme mielellämme linkittämään ja optimoimaan some-näkyvyytenne Uutishuoneen avulla.

Ohjeet kanavien lisäämiseen

Voit itse lisätä ja poistaa näkyvissä olevia some-kanavia Uutishuoneessa valitsemalla asetuksista Newsroom Settings.

Kun haluat jakaa julkaisemiasi uutisia ja päivityksiä automaattisesti omiin some-kanaviin, valitse asetuksista Newsroom -> Kanavat.

Saat julkaisusi seuraaviin kanaviin automaattisesti:

Slideshare
LinkedIn (UUTUUS)
Wordpress

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.