Video voi olla interaktiivinen

Blogikirjoitus -

Video voi olla interaktiivinen

Interaktiivisuus ei ole mikään uusi juttu netissä tai missään muuallakaan. Myös videomaailmassa interaktiivisuus on mahdollista, mutta harvemmin käyttäjä kohtaa muuta aktiviteettia kuin play-painikkeen painamista.

Katsojan ohjaamat videot antavat kuitenkin mahdollisuuden tarkastella asioita aivan eri tasolta. Katsoja on osa videota, jolloin myös videon sisältö jää mieleen paremmin. Hauskaa tekemistä ja ajanvietettä jaetaan verkossa vaivattomasti, kunhan aihe on vain kiinnostava.

Oheisessa videossa toimivat parhaiten asiat, joita voidaan rinnastaa. Esimerkki voisi yhtä hyvin olla vaikka liikenteestä: näin ajat oikein tai väärin. Rinnasteista ja interaktiivista videota voi käyttää vaikkapa opetustarkoituksessa, jossa oikea vastaus tulee esille, kun käyttäjä itse niin haluaa. Interaktiossa, tyylissä ja tarinassa vain taivas on rajana.

Katso video tästä http://www.tiedottaja.fi/interaktiivinenvideofull.html

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.