Digital PR Awards - ehdotuksia otetaan vastaan

Digital PR Awards - ehdotuksia otetaan vastaan

Yli kymmenen vuoden ajan Mynewsdesk on tunnustanut yrityksiä ja organisaatioita PR- ja viestintätyöstään Digital PR Awards -palkinnolla. Tänä vuonna kilpailu on avoin kansainvälisille osallistujille Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Saksassa. Lähetä ehdokkaasi jo tänään!

Mynewsdeskillä on yli 5000 asiakasta, jotka käyttävät uutishuonetta päivittäin. Meillä olevan datan avulla voimme tunnistaa, mitkä tarinat joilla oli eniten tavoitettavuutta ja kiinnostavuutta. Tietoja käytetään voittajien määrittämiseen yhdessä tuomariston suorittaman laadullisen arvioinnin kanssa.

”Haluamme edelleen inspiroida yrityksiä ja organisaatioita parantamaan PR- ja viestintäpyrkimyksiään. Kyse ei ole vain luovuudesta heidän kampanjoissaan ja toiminnassaan. Sara Lindström sanoo Mynewsdeskiltä, että pystytään näyttämään selkeät tulokset kaikissa toiminnoissa on tärkeää.

Sisäiset ja ulkoiset nimitykset ovat tervetulleita. Voisiko sinun yrityksesi tai organisaatiosi olla yksi ehdokkaista? Lähetä ehdotuksesi perusteluineen meille viimeistään 12. Helmikuuta 2020.

Palkinnot jaetaan seuraavissa kategorioissa:

Newsroom of the Year
Palkinto jaetaan yritykselle tai organisaatiolle, joka hyödyntää esimerkillisesti kaikkia uutishuoneen toimintoja. Voittaja julkaisee laadukkaita tekstejä, tukee julkaisujaan esimerkiksi kuvilla sekä videoilla ja muistaa kategorisoida sisältönsä laajemman yleisön saavuttamiseksi.

Shooting Star
Palkinto jaetaan Mynewsdesk-perheen erinomaisesti menestyneelle uudelle jäsenelle. Tämän kategorian voittaja valitaan vuonna 2019 Mynewsdeskin asiakkaaksi liittyneiden organisaatioiden joukosta.

Digital Storyteller
Palkinto jaetaan organisaatiolle, joka ymmärtää, että tarinankerronta on tehokas työkalu. Voittaja käyttää verkkonäkyvyyttään hyvien tarinoiden kertomiseen ja on loistava esimerkki muille tarinankerronnallisesta viestinnästä.

Most Successful Story
Palkinto jaetaan organisaatiolle, joka on vuoden 2019 menestyneimmän julkaisun takana. Palkinnon voittaja on julkaissut tiedotteen tai uutisen, joka on viime vuonna saavuttanut suurimman digitaalisen yleisön. Voittaja valitaan Mynewsdeskin datan ja analyysin perusteella, joten tässä kategoriassa ei voi nimetä ehdokkaita.

PR Personality of the Year
Palkinto jaetaan viestijälle, joka on onnistunut tekemään suurimman vaikutuksen mediaan vuonna 2019.

Finalistit julkaistaan 26.2.2020.

Seuraa kilpailun etenemistä täällä!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.