Ohita
Tina Sörqvist aloittaa Mynewsdeskin henkilöstöhallinnon johdossa kesäkuun lopussa.

Uutinen -

Mynewsdeskin uusi henkilöstöpäällikkö: "Yrityskulttuurin säilyttäminen on tärkeä kysymys kasvaville yrityksille"

Mynewsdesk on rekrytoinut teknologiayritys Tobii Dynavoxin kansainvälisen henkilöstöpäällikön Tina Sörqvistin henkilöstöhallintonsa johtoon. Sörqvist aloittaa Chief People Officer-tehtävässä kesäkuun lopussa.

Sörqvist siirtyy Mynewsdeskille Tobii Dynavoxilta, jossa hänellä on ollut tärkeä strateginen rooli erityisesti yrityksen kulttuurin rakentamisessa ja kehittämisessä. Sörqvist on sitä mieltä, että yritysten on äärimmäisen tärkeää luoda kulttuuri, joka tukee kasvua, mutta samanaikaisesti keskittyy työntekijöiden kehitykseen ja hyvinvointiin. Aiemmin Sörqvist on työskennellyt henkilöstöhallinnon eri tehtävissä muun muassa Poolialla, Netentillä ja Nordnetillä.

SaaS-yritykselle työntekijät ovat tärkeä resurssi ja Mynewsdeskin toimitusjohtaja Mattias Malmström sanookin, että panostaminen henkilöstöön on yksi toiminnan tukipilareista.

- Tina on tehnyt pitkän työuran kasvavissa yrityksissä juuri teknologia-alalla, ja hän tulee olemaan tärkeässä roolissa organisaatiossamme. Teemme töitä nopeasti muuttuvalla toimialalla, jossa ihmiset ja kulttuuri ovat aina olleet tärkeimmässä roolissa menestyksemme kannalta, Malmström kommentoi.

Mynewsdeskillä eletään intensiivistä kasvuvaihetta, mikä tarkoittaa, että henkilöstöosastolla on kova paine houkutella ja rekrytoida yritykseen uusia kykyjä ja pitää samalla hyvää huolta jo yrityksessä työskentelevistä lahjakkuuksista. Nopeinta kasvu on Pohjoismaissa ja Saksassa. Sörqvistin tuleekin työskentelemään suuren osan ajastaan näillä markkinoilla. Lisäksi Sörqvist tulee keskittymään inklusiivisuuden ja monimuotoisuuden kehittämiseen Mynewsdeskin henkilöstöpolitiikassa.

- Odotan innolla töiden aloittamista Mynewsdeskillä, sillä uskon, että edessä on jännittävä matka. Alkuperäisen yrityskulttuurin säilyttäminen on tärkeä kysymys kaikille kasvaville yrityksille. Hyvä kulttuuri on tunnusomaista pohjoismaisille start-upeille, mutta sitä usein koetellaan kasvuvaiheessa. Siksi siihen on tärkeää kiinnittää huomiota, Sörqvist sanoo.

Saadaksesi lisätietoja, ota ystävällisesti yhteyttä:

Sara Lindström, Global PR Manager

+46 76 288 56 15 tai sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.