Ulkoasupäivitys: SOME-kanavat Uutishuoneissa paremmin esiin

Ulkoasupäivitys: SOME-kanavat Uutishuoneissa paremmin esiin

Uutishuoneiden ulkoasua on tänään päivitetty kevyesti. Sosiaalisen median kanavat löytyvät nyt ylempää, jolloin ne ovat paremmin näkyvillä ja löydettävissä. Vastaavasti yhteyshenkilöiden tiedot on siirretty alemmas, jolloin ne ovat lähempänä yrityksen yhteystietoja. Keräämämme palautteen perusteella tämä on toimivin ratkaisu ja tärkeät sosiaalisen median kanavat saavat paremman huomion.

Ovathan some-kanavat Uutishuoneessanne näkyvillä?

Some-kanavia pystyy lisäämään adminin puolelta linkistä Newsroom -> Kanavat. Voit lisätä rajoittamattoman monta Facebook-sivua ja Twitter-tiliä tai hashtagia. Jos tarvitset apua näiden tai muiden some-kanavien lisäämisessä, niin autamme mielellämme.

Vinkki: Onhan Uutishuoneessanne yhteyshenkilöiden kuvat? Toimittajien kynnys ottaa yhteyttä laskee, kun yhteyshenkilön kuva on näkyvillä.

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.