Uusi opas: Löydä uutisia omasta yrityksestäsi!

Uusi opas: Löydä uutisia omasta yrityksestäsi!

Löydä uutisia omasta yrityksestäsi!

Uutisten löytäminen julkaistavaksi voi usein tuntua vaikealta. Onko jutun uutisarvo riittävän korkea? Onko idea tarpeeksi kiinnostava julkaistavaksi? Haluaako kukaan edes lukea tästä aiheesta? Vastaus on yleensä kyllä. Yrityksistä löytyy usein niin paljon ideoita sisällöntuotantoon kuin niistä vain jaksaa kirjoittaa – ja yritysten ulkopuolella on kasvava joukko kuluttajia, jotka haluavat lukea niistä. Et luo uutisia vain nykyisille ja tuleville asiakkaille, vaan myös toimittajille, vaikuttajille ja muille avainhenkilöille.

Viisi perinteistä uutiskriteeriä

• Ajankohtaisuus
  • Paikallisuus
  • Merkityksellisyys
  • Ristiriita ja ratkaisu
  • Ihmisläheisyys

Lataa oheisena oleva opas itsellesi ja löydä ideoita uusien uutisten löytämiseen.

Ole rohkeasti yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää!

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.